Şişman olduğum için utanıyorum kendimden, nasıl özgüven kazanacam?

Kilolu olduğum için çok utanıyorum. Kendimi aç bırakıp 9 kilo verdim. Ama hala şişmanım. Üniversiteye yeni başladım. Dersler online oldu. Şişman olduğum için hiç kamera açmadım. çünkü çok utandım. Kamera açmadığım için derslere de katılamadım. Çoğu dersten kaldım, ve sırf kilom için böyle Bir şey yaptığım için kendimden nefret ettim. Şimdi de açlık diyeti yapıyorum. Kısaca ben kendimden çok yoruldum ☹️☹️
Şişman olduğum için utanıyorum kendimden, nasıl özgüven kazanacam?
Cevapla