AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Kendini egolarindan arindirmaya çalış az da olsa ılıman olmayı dene bir de az ve öz konusmayi dene bence
Hipnoz de seansı almanı tavsiye ederim belli ki travman var, kendini seversen kimsenin seni üzmesine izin vermeszin...
👏👏👏
Reis akışına bırak çok düşünme keyfine göre takıl yani toksiklik yapmanada gerek yok yani direk şöyle diyim s*kleme
Ne tür ne derecede bir toksiklikten bahsediyorsunuz...
Çok trip atıyorum, her şeyi alınıyorum, çabuk küsüyorum, sürekli kavga ediyorum kavga benim yüzümden çıkıyor. Karşı tarafı mutlu edemiyorum. Hep dert anlatıyorum hep bir sorun. Sürekli bir sıkıntım var veya sürekli bir yerlerim ağrıyor bunu dile getiriyorum. Sürekli ilgi istiyorum. İlgi verilmesine rağmen yetmiyor diye sürekli konuşmak istiyorum. Çok basit şeylere sinirlenip bu konuyu uzatıyorum.
Alttan almayı dene
Aslında bana göre deniyorum ama karşı taraf alttan almıyorsun, anlayışlı değilsin, empati kırmıyorsun, saygı duymuyorsun dedi. Bendeki sorunlar ne dedim anlayışsızsın dedi başka peki dedim bu yetmez mi dedi sustum
Kız boş ver o zaman ya seni seven bu halinle sever zaten sevmeyen de s#ktirsin gitsin yani cehennemin dibine kadar yolu var çıkar hayatından böyle insanları aslında toksik olmanın sebebi karşının seni anlamaması...
Sana bi abla nasihati kimseye derdini anlatma git psikologa anlat ya da bi deftere yaz. Kimsenin senin derdini umursadığını düşünmüyorum çünkü hayat biraz böyle herkes herkesi dinler ama çok az insan empati yapar ve seninle üzüülür seninle üzülen kişi genelde aile bireylerin olur.
Ve ayrıca hayatındaki insanlara çok anlam yükleme onlardan çok şey bekleme
Beni bu halimle kimse sevmez ki insanları yoruyorum mutlu edemiyorum sürekli bir sorun ile gidiyorum kimse bununla uğraşmaz
Evet çok haklı yazmışsınız
Sen kendini değiştirmekten emin misin zorlu bir yola giriyorsun canın yanabilir
İnsanları niye mutlu etmeye çalışıyorsun ki insanlar seni mutlu etmek için ekstra bir çaba içerisinde mi? Çok umursama bebeğim sen kendini mutlu et emin ol diğerleri ile de iletişimin düzelecek
Eskiden en ufak sorunumu birilerine anlatırdım artık anlatmayı bıraktım sadece çok nadir anlatırım onada pişman olurum hemen. Aile konusunda şanssız bir insanım arkadaş konusunda şanssız bir insanım bu yüzden yalnız biriyim durum öyle olunca da hayatıma giren insanlara çok anlam yüklüyorum
Bana yazabilirsin anlatabilirsin
böyle olmanın altında bir nedeni vardır. önce onu düzeltmelisin.
Huylarını ve ilgi alanlarını birde davranişlarini gözden geçir teker teker düzeltmeye başla
Terapiye gidebilirsin sakin kalabilmek için ve başka seyelr öğrenmek için
Kendini mutlu edecek şeylerle ilgilen mutlu olacağın şeyler yap
birkaç insan daha kaybet o zaman ne yapman gerektiğini anlarsın
Eski kiz arkadaşım senin gibiydi. Karşı tarafı igrendiriyor toksiklik durumu.
Bunu kontrol edebilirsin
Deniyorum ama yapamıyorum. Mesela çok alınganım en basit şeye alınıp küsüyorum ya da trip atıyorum. Diyelim buna engel oldum bu sefer kendi içime atıp üzülüyorum
Eger olay buysa bunu ben bile kontrol edemiyorum en alıngan insan benimdir diyodum Hahaha
Ama senden insanlar uzaklaşmıyordur. Bana insanların tahammülü yok. Hayatımda bir tane insan kalmadı odamın içinde tek başımayım. Sürekli düşünüyorum böyle olursa evlenemem evlenirsem eşim kafayı yer boşanır
Düzaltamıyorum'dan sonrasına odaklanamadım😂
Kendini sevmeden başla
Bana bulaşmayın başka bir şey istemiyorum...
Neler yapıyorsun ki
Neysen o sun degismez
Düzelmiyorsa, senin yolun bu demektir.
yanj neler yapiyosun mesela
Daha açık anlatırsan yardımcı olurum
Psikoloğa görün bence
Ikizlersen inansın kendinden ödün verdiğinde
Hiç çekilmezsin valla yalan değil
Seni eleştirenleri biraz ciddiye al
Takma olduğun gibi kabullensinler salla
Bana gel ben düzeltirim seni
😂😂😂
Beni anlatıyorsun zannettimm
Düzaltamıyorum kelimesine takıldım sadece
Zor. Çok zor. Kendini değiştirmeye çalış
farkına varmış olan en büyük başarı...
Psikolojik destek al, profesyonel ama
Lahmacun ye. Kendine gelirsin bacım nsjxkxkxkdkd
Hani ayran 🍶🍶
Ayranlar senden olsun. Ama yayık ayran olacak he 🥛
O ne be
Yayık ayranı bilmiyor musun. Açık ayran işte
Heee anladım 😅
Bana bak lahmacunu yiyen yayık ayranı bilir. Tamam mı kdjxkekdjdjd
Açık diyoruz biz yayık değil shsgfhd
Takılıyorum be. Lahmacunsever misiniz msndkkdkd
Evet dün yedim
(Sevmeyen ölsün yani)
Sevmeyen Yemeyen zaten çok kaybetmiştir. Ölümden farksızdır yani
Ayn sjshshsg
Siz nerelisiniz
🌍🌎🌏🗺️
🔭 bekle buluyorum
Bulursan haber ett 👽
Hâlâ arıyorum az kaldı kdkdkdkd
BULDUMMM Urfa
Hyrrr nerden çıkardın Urfa olduğunu sjshsh
Yaptığım araştırmalar sonucu. Kaydırma yapmış olabilirim. DUR! Msmdmsmsm
Buldum Hatay.
Noooo
Tamam Türkiyedensin bu yeter
Ahahahahahah ayn öyle
Kendine iyi bak lahmacunsever
Sende yayık ayrancı
Mxmxmsmdmxm. Teşekkürler
Ne tür bi toksiklik onu söyle yardım edelim
Seninle tanışmak istiyorum.
Pov : türk kızının iç yüzünü anlatan makale
Nasıl bir toksiklik
Çok trip atıyorum, her şeyi alınıyorum, çabuk küsüyorum, sürekli kavga ediyorum kavga benim yüzümden çıkıyor. Karşı tarafı mutlu edemiyorum. Hep dert anlatıyorum hep bir sorun. Sürekli bir sıkıntım var veya sürekli bir yerlerim ağrıyor bunu dile getiriyorum. Sürekli ilgi istiyorum. İlgi verilmesine rağmen yetmiyor diye sürekli konuşmak istiyorum. Çok basit şeylere… [+]
Kendini güzel anlatmışsın bunlara çare bulunur ya bence... Zor değil yani
I can fix her
Bende senin gibiyim maalesef 🥺
Başa çıkması zor ya
Terapi almanı tavsiye ederim.
Terapi al
Kafanı duvarlara vur
Napiyon la o kadar senden kacacaklari kadar
Psikolojik danışmanlık alabilirsin belki
Örnek verebilirsin
Kendine bakım yap ve değer ver
Abi toksiklik öyle bi şe değilll
Ne yapiyorsun ki
Bi an kendim sandım 😃
Aynı ben yemin ederim 😂
Özgün olmaya çalış
Napıyosun mesela
Sorma djdhdh :)
bende öyleyim
Tartıştığı kişi benim barıştık.
S.. ahwh
Burcun ne
Salla boş ver takma
kendini sevmelisin
Nasıl
ne var mesela toksikğin
Ben komple toksikğim
her şey önce kendini sevmek tanıyıp düzeltmekle başlar böyle bahaneler arkasına saklanıp birinin hayatını mahvetme
Tekrar ara
İlgi meraklısı
Var mısın iddiaya