İlla acımasız mı olalım? o zaman mı saygı görebiliriz?
İyi olmaktan bıktım artık ezilen taraf hep iyiler olmak zorunda mı ?
İlla acımasız mı olalım? o zaman mı saygı görebiliriz?
Aynen kardesim bende oyleyim hep alttan aliyorum veya deger veriyorum. ezilen taraf ben oluyorum.
Mesela hic muhattap olmicam diyorum sinirlenip te
Ertesi gun yine ayni soguklasamiyorum hic
Bende oyleyim hep iyiyim ve bana sena yapılanları uapıyolar
abi illa kötü mü olmamız lazım bak güncelleme de yazdım sınıftan birisi var yardım ediyorum bir işi olduğunda iyilikle yaklaşıyorum ama adam arkamdan konuşuyo yaa
Sen onlara uyma
Çevrendekiler ne hak ediyorsa öyle davran kendi iyilik ölçütünü aşmadan
sevdiklerin dışında kimseyi umursamazsan sorun çözülüyor salla gide
sadece ailem o zaman
bilemem orasını benim için ailem, değerli arkadaşlarım var gerisi dünyayı serse umrumda değil
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar