İyi olmaktan bıktım artık ezilen taraf hep iyiler olmak zorunda mı ?

iyi olmaktan bıktım artık ya insanlara yüz verince sana kötü davranıyorlar... Selam veriyosun gördüğü halde yüzüne bile bakmıyo yardım ediyosun bir teşekkür bile yok aptalca bir espiri yaptı diyelim arkadaşım olduğu için yine gülüyorum öyle mal gib kalmasın ortada diye yardım ediyosun ertesi gün olay olmamış gibi davranıyo. çoğu zaman seni görmezden geliyo arkadaşlar iyi olmak neden bu kadar kötü bir şeye dönüştü? insanlara iyilikle yaklaşıyorum ama hep ezilen ben oluyorum...

İlla kötü birisi mi olmam lazım o zaman mı bana saygı duyarlar! “Dinsizin Hakkından İmansız Gelir” sözünü mü esas almalıyım...:Kötü birini ancak ondan daha kötü olan biri yola getirebilir.
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela sınıfımda bir çocuk var ona yardım ediyorum bazen hatta iğrenç espiriler yapıyo ortada kalmasın diye falan gülüyorum iyilikle yaklaşıyorum yardım ediyorum ama geçen gün çocuğun arkadamdan konuştuğunu duydum.

İlla acımasız mı olalım? o zaman mı saygı görebiliriz?
Güncellemeler
+1 yıl
Dinsizin Hakkından İmansız Gelir...
İyi olmaktan bıktım artık ezilen taraf hep iyiler olmak zorunda mı ?
Cevapla