İnsanlara yardımcı olmaya çalışmaktan sıkıldım. İyi bir insan olmakta bir yere kadar mı?

Her zaman pozitifim, olumlu yönde konuşmaya, tartışmaya açığım. Ama birilerine yardımcı olurken karşı taraf görmezden gelince artık iyilik yapasım gelmiyor.

İnsanlara yardımcı olmaya çalışmaktan sıkıldım. İyi bir insan olmakta bir yere kadar mı?
Cevapla