İnsanlara çok yardımcı olma isteği oluyor nasıl bırakırım?

Onlar kötü karşılıyor ama hiç teşekkür falanda etmiyorlar yakınlarım bile. Bı karar almak istiyorum ve Allah'ın göndermediği kimseye yardım etmek istemiyorum fikir veriyorum alay ediyorlar. Tsak oğlanı mıyım ben. Yardımcı oluyorum tamam bırak diye karşı çıkıyorlar veya azarlıyorlar bişi demeye gelmiyor hemen savunmaya geçiyorlar kendilerini çeneleri hiç durmuyor ben savunmak istesem kendimi dinlememezlikten geliyorlar
İnsanlara çok yardımcı olma isteği oluyor nasıl bırakırım?
Cevapla