Bana yardım eden olmuyor, neden böyle?
Herkes menfaatleri için mi arkadaşlık dostluk kuruyor anlamıyorum...
Herkes menfaatleri için mi arkadaşlık dostluk kuruyor anlamıyorum...
Şu zamanlarda her şey menfaat oldu ama yinede iyilikten vazgeçmemek lazım. Elbet birgün karşılığı gelir. Gelmese de insan iyilik yapınca mutlu, huzurlu oluyor.
KARŞILIK bekleme şefim bizde yapıyoruz ALLAH veriyor hak ettiğimizi emin ol kötü insanlarla karşılaştırmıyor
Cevap
1Cevap
İyilik yap denize at balık bilmezse halik bilir
Günaydın
iyi geceler
Çıkarcı insanlar işte ^^
İyilik yap denize at
Öyle gerçekten :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar