#Hayat bize, biz hayata yüksek perdeden birşeyler söyleyip te anlamamaktan kavga eder mi olduk?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
#Hayat bize, biz hayata yüksek perdeden birşeyler söyleyip te anlamamaktan kavga eder mi olduk?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
Bazı insanlar kimsenin dilinden anlamaz olabilir bu yüzden arada tartışma falan çıkabiliyor bazıları şiddetli bazıları ise normal konuşmalı, bence tartışmaya hiç gerek yoktur ama ne yazık ki çoğu insan bunu anlayamıyor
Evet iletişimi bilmiyorlar çünkü
Cevap
2Cevap
Anlamak istemiyoruz sanki birbirimizi
Aynen bencede keske daha anlayisli olabilsek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?