Bizi anlamayan insanlara karşı ne yapmak lazım?

Öncelikle klasik ergen klişesi gibi gelmesin size kimse beni anlamıyor triplerinde değilim ama hayatımdaki bazı insanlara kendimi ne kadar detaylı anlatsam da açıklasam da artık ben mi anlatamıyorum yoksa karşımdaki mi empati yoksunu bilemiyorum ama böyle insanlarla asla ortak bir noktada buluşamıyorum. Yani özellikle de bu insan siyaha beyaz beyaza siyah diyebilecek kapasitedeyse. Herkesin fikrine görüşüne saygım var tabi ama mantık çerçevesinde. Özellikle de mecburen birlikte yaşadığım biriyse bu insan, ne yapmalıyım?
Bizi anlamayan insanlara karşı ne yapmak lazım?
Cevapla