Tesettürden çıkınca neden bu kadar dillere dolanıyoruz?

Benim günahım sevabım beni ilgilendirmez mi? Fenomenlere de aynı baskı zorbalık. Küçükken aile zoruyla kapanmış. Özgürlüğünü eline alınca kendi olmaya çalışan kadınlara ne bu baskı. Onlar neler yaşıyor ne travmalar. İnsanlar gerçekten çok acımasız. Dışarı çıkmaya korkuyorum mahalle boyu göz hapsi ve fısıltılar.

Güncellemeler
1 yıl
Ne kadar takmayacağım desemde sokağa çıkınca bakışlar tedirgin ediyor beni 😟
Güncellemeler
1 yıl
EŞİMLE GEZİYORUM. ARTIK YÜZLERE BAKMIYORUM KİMENE BENİM HAYATIM MODUNDAYIM
Tesettürden çıkınca neden bu kadar dillere dolanıyoruz?
Cevapla