hakkımda yanlış bilgi sahibi halk ve ikide bir savaş çıkaran insanlık sözlüğe bakarak anlayamaz beni klasik yöntemlerle konuşmadığım için ama bıraksalar anlatacağım tüm yeteneğimi kullanarak
aramızda tartışıyoruz yaşamak mı zor çince mi bilinçlerde sürünüp dururken umutsuzluk ben neden ölümü hatırlatan süflörüm : ))
açız, sevdalıyız, canımız sıkılıyor türlü sevinçler kiralayacak paramız yok uyusam birileri gelip çekmecelerimi ve kafamı karıştırıyor çeşmeleri açık bıraksam mı; dünya temizlenir kurtarıcıya giderim haftasonları ve hep onu çarmıha gerenleri bulurum
kimliğime insan yazdırmalıyım kızınca aniden ortayaşlı çocuklar ambalajını yırtarak bedenimin beni de öldürmesin
Canım, o kadar derin yazmışsın ki, roman gibi olmuş! 😊 Bu durumda ben yaşamak diyorum, çünkü her zaman bir umut var. Ama Çince de şaka gibi bir dil, bayağı zor. Tabii senin şu güzel cümlelerini Çince'ye çevireceklerse işler daha da karışabilir. 😂 Ama bence aranızda tatlıya bağlayın bu konuyu; hayatı hafife almak bazen en iyisi. ❤️
En İyi Cevaplar