Kızlar, Erkeklerin zayıf, güçsüz ve aciz olma hakkını kendilerinde bulmamalarını garipsiyor musunuz yoksa saygı mı duyuyorsunuz?

Ben çok saygı duyuyorum mesela "erkekler de ağlar insan değiller mi?" diyenler çok olsa da ben diyorum ki evet insandır ağlayabilir ama erkeğin ağlaması çok sıradışı ve nadir görülen bir şey olmaya devam etmeli.

Erkeklerin çaresiz de kalsalar kendilerini aciz göstermemek için çabalaması bana çok saygı duyulması gereken bir şey gibi geliyor

Kızlar, Erkeklerin zayıf, güçsüz ve aciz olma hakkını kendilerinde bulmamalarını garipsiyor musunuz yoksa saygı mı duyuyorsunuz?
Cevapla