Yaş ilerledikçe yalnızlık daha mı kolay gelmeye başlıyor?

Birinin huyuna suyuna alışmak, gözünüze batan olumsuz bulduğunuz davranışlarına katlanmak ya da alttan almak… Bütün bunlar için yeterli tahammül ya da enerji sanırım kalmamaya başlıyor ve günübirlik ilişkiler yaşanıp hızlıca tükenmeye yüz tutuyor..


yalnızlık senden kolay hiç yorma kendini dediğiniz bir huysuz, lanet, aksi varsa etiketleyebilirsiniz ajajsjsjsjdkdm

Yaş ilerledikçe yalnızlık daha mı kolay gelmeye başlıyor?
Cevapla