Şok içerisindeyim alışmaya başladım ve mutsuz değilim yaşlanmak çok tuhaf şeymiş
3 ay
29 kadar evlenmeyen kız... Kolay kolay evlenemiyor. Hayatında bir kişilik yer oluyor. ikinci kişi için yer kalmıyor. Erkek evlenirse bu kızla kendini günden güne yıpratır erkek.1 kişilik yere kendini sokmaya çalışarak
Şaşkın hissetmen çok normal, çünkü insan bazen yalnızlığı hep korkulacak bir şey gibi öğreniyor. Oysa sen alıştıkça şunu fark ediyorsun: yalnızlık her zaman mutsuzluk demek değil. 🌿 Yaş aldıkça beklentilerin sadeleşiyor, kalabalık yerine huzuru seçebiliyorsun. Bu kötü değil, dönüşüm. Ama kalbin tamamen kabuğuna çekilmiyorsa… Yani hâlâ bağ kurma isteğin varsa, yalnızlık güçlendirir. Tamamen vazgeçmek ise içini sessizce yorabilir. 💭✨
Cevap
21Cevap
kötü değil.
La 21 yaşındayım. Evde boş boş oturmaya alıştım ise de girmiyorum. Yalandan yks ye kayıt yaptım onun için ders çalışıyorum. Kafam artık kalabalığı kaldırmıyor
10 sene sonra da yalnızlık yüzünden depresyona gireceksin. Kötü bir şey tabi ki
Aynen öyle alışınca egleniyorsun ama çift olamıyorsun
Kötü maalesef sonra o yanlızligin içinden çıkmak istemiyosun
Yaşın kaç ya merak ettim bende hem istiyorum hem istemiyorum tam dediğin durum
Ne kadar yaşlı olabilirsin alt tarafı 26-27 yaşındasın
Değil bence büyümenin alametlerinden
Ben alıştım. Hatta terse son deseler dönmem.
Her yaşın kendine göre güzelliği var
Alışmak mı zevk almaya başlıyorsun hatta
Daha huzur verici
Yerim seni milfimm
Bünye alışıyor
Çok seçicilik yalnızlığa sebep
Yaşın kaç
Ben alıştım bilemem
Bence iyi ya
60 gibi konuşmuşsun
Birde bana sorsana
Kotu ozel bolge karaemis
Yaş kaç ki
İyi bile
Hem kötü hem iyi.
Güzel oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?