Yarın piskiyatriye gidicem cevremdekiler ayıp olduğunu söylüyorlar çok kötü bir depresyondayım ne yapmalıyım?

Yarın piskiyatriye gidicem cevremdekiler ayıp olduğunu söylüyorlar çok kötü bir depresyondayım ne yapmalıyım?
Cevapla