Kendinizi ait hissetmediğiniz bir yerde olma duygusu var mı sizde?

Bulunduğum mevcut konumdan memnun değilim mesela aksilikler şansızlıklar ve kendi aptallıkları nedeniyle olmam gereken yerde değilim ve mevcut bulunduğum yerde kimseyle konuşmak görüşmek istemiyorum buradaki kadınlar kızlar vs de bana hiç ilgi çekici gelmiyor hiç biriyle konuşmuyorum herkese karşı soğu ve öfkeli bir tavrım var dışarıya karşı ama kendimi ait hissettiğim yerdeki kişilere karşı çok farklıyım ve bunu bilerek yapmıyorum bu bahsettiğim yerden birini sevmek istiyorum ama o beni sevmiyor ve buna da hak veriyorum çıkmaz bir sarmallığın içindeyim benim gibi olan var mı onu merak ediyorum bunun çözümü kolay değil ama kişinin kendisiyle bitiyor onu da biliyorum

Kendinizi ait hissetmediğiniz bir yerde olma duygusu var mı sizde?
Cevapla