Kendini hiçbir yere ait hissetmemek nasıl bir duygu bilir misiniz?

nerde olursanız olun aitsizlik duygusu çok kötü bunu hiç yaşadınız mı nereye gitsem kendimi oraya ait hissetmiyorum özlediğim ama yanında olamadığım ve olamayacağım insanlar var bazen herşey o kadr boş geliyor ki kaybolup gidesim geliyor
Kendini hiçbir yere ait hissetmemek nasıl bir duygu bilir misiniz?
Cevapla