Kendini yaşadığın yere ait hissetmeme duygusu yaşadınız mı hiç?

Bu aralar durgunum. Vaktiyle artık bu şehire kendimi ait hissetmeme duygusu yaşamıştım. Ve sonrasında bir arkadaşımın fikri ile askeri personelliye başvurmuştum. Kazanıp askeri personel olup 4 yıl görev yapmıştım. Kendimi ait hissettiğimde hem maddi hem manevi çok iyi ilerliyordu hayat. Ne zaman ki bu durgunluk geldi hiçbir şey yolunda gitmedi. Şimdi yine hep bir terslikler oluyor. Durgunluklar ve üzüntüler oluyor. Düşünüyorum da rızkım burada değilde başla yerde olduğundan mı bir türlü güzel şeyler olmuyor. Bunun durgunluğu var üzerimde. Buralardan gitmek gibi bir düşüncem var. Çünkü ; kaldığım her geçen gün biraz daha mutsuz oluyorum.

Kendini yaşadığın yere ait hissetmeme duygusu yaşadınız mı hiç?
Cevapla