Evet üstelik bir 6 yıl kadar hissettim bunu. Bir şehre ait olmamak. Evde yalnız işte şehirde her yerde yalnız olmak. Sonra kaçtım o şehirden ama o his bırakmadı peşimi. Bence o his içimizde ki eksik parça onu bulup yerine koyamadıkça da hep bizimle gelicek gibi