Kendinizi ait hissetmediğiniz ortamlar da bulundunuz mu?

Olur ya bir arkadaş ortamındasınızdır , ama hani bir yere gidilecek veya bir şey yapılacak senin gitmeni beklerler. ya da olur ya seninle pek sohbet etmeyip kendi aralarında konuşurlar. Veya ne bileyim istemediğiniz halde istemediğiniz bir ortamda bulunmak gibi. Bazen en yakın arkadaşlarım dedikleriniz bile bu tür şeyler yapabilirler. Sen varken oldukları gibi takılırlar. Bir yandan gitmeni beklerler. Gidersin , peşine hemen bir yere giderler.

Güncellemeler
1 yıl
Hayret aylar sonra süper soru 😂😂
Kendinizi ait hissetmediğiniz ortamlar da bulundunuz mu?
Cevapla