Kendimi çok çirkin hissediyorm , özgüvenim aşırı düşük. hayatımda hiç isteğimle selfie çekilmedim. ne yapmalıyım?

Çevremdekiler ortalama veya ortalamanın üstü olduğumu söylüyor. şahsen ben onlara katılmıyorum sadece geçiştirmek için söylediklerini düşünüyorum. hiç gerçek sevgilim olmadı lakin çıkma teklifi bir çok kez aldım ama kendimi çirkin hissettiğim için red ettim. (küçük yaşlarda değilim yanlış anlaşılmasın) özgüven için tavsiyeniz var mı?

Kendimi çok çirkin hissediyorm , özgüvenim aşırı düşük. hayatımda hiç isteğimle selfie çekilmedim. ne yapmalıyım?
Cevapla