
Sevgilim
Rahatım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Uykum hafiftir. Sevgiliyi geçtim, kendi annemle bile birlikte uyuyan biri değilim. İleride bir gün evlenince acaba ne halt edeceğim? Hep merak etmişimdir. 😂😂
Teşekkür ederim. 🙂
Rahatım ve konfor alanım en baskın olan. Ben sıkılmaya gelemem mesela. İstediğim zaman sarılıp uyuyabiliriz ama aşırı cıvık ilişki insanı asla değilim.
Teşekkür ederim :D
Cevap
8Cevap
Sevgilim tabi ki de.. sevgilim olsaydı sarılıp uymamak dünyada ki en rahatlatıcı şey olurdu.. uykudan daha değerli
Rahatıma düşkünüm ama sevgilim varken ona sarılmak benim en rahat olduğum zamandır.. O uykunun verdiği huzur başkadır..
Sevgilim yok. Rahatıma düşkünüm. Bu arada prens müslüman değilim ama senin bayramını kutlarım.
Zamanla sıkılıyor insan, özgürlük en iyisi.!
Kesinlikle sevgili çünki nedense daha güvenilir hiss ederim
Rahatıma ama sevgilim olsa sevgilime düşkün olurdum fjsdf
Hep sarılırım ama uyku esnasında rahat olmayı seviyorum
Sevgilim olduğunda ona düşkün olabilirim, fazla kapılıyorum
Sevgilime sarılıp uyumak benim için rahat uykuya eş değerdir
sevgilim olsa bile rahat uyumak tercihim👸🏻💆🏻♀️
Olsaydı evet sarılmak tabi olmayınca geriye rahat uyumak kalıyor başka seçenek yok
Rahatına sevgilim bile olsa sarılmk falan istemem mümkünse yapışmadn sevsin rahatıma düşkünüm ben
Rahatıma çok düşkünümdür. İsterse evladım olsun yok yani gitsin öte de yatsın 🤣
Rahatıma düşkünüm ama sevgilim varken de ön planda sevgilim olur.
Hava çok sıcak değilse sevgilim diyeyim😄😄
Birine değer verdiğim zaman kendimi iyi hissediyorum
Sevgilim
Rahatıma düşkün biriyimdir 😂
Rahatım tabi ki 😎😎
sevgilim yok canımız sağolsun
Rahatım
Rahatlk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar