Sevgilinin dizlerinde uyumak mı daha tatlı yoksa uyurken adınızı sayıklaması mı?

Sevgilinin dizlerinde uyumak mı daha tatlı yoksa uyurken adınızı sayıklaması mı?
Aslında ikiside çok tatlı bir şey benim şahsi fikrim dizlerimde uyurken ben onun saçlarını okşarken onunla gözgöze gelip tatlı tatlı sohbet etmektir ama bu sohbet şöyle düşünün bir huzur bahçesi rüya bahçesi gibi olmalı
Sevgilinin dizlerinde uyumak mı daha tatlı yoksa uyurken adınızı sayıklaması mı?
Cevapla