
Uyuma desin uyursam trip atsin sjsjsj

Uykun varsa uyu diyen sevgili benim iyiliğimi düşünüyordur, diğer model ise kendisini düşünüyordur, ben ilkini tercih ederim bu karşılaştırmada.
Günümüzde tabii böyle kızlar pek kalmadı, kendileri uyumadan bizi de uyutmayan, genel olarak kendilerini düşünen kızların sayısı artmış durumda ama herkes için geçerli değil bu tabii ki.
Uzun lafın kısası bence uykun varsa uyu diyecek bir kız gerçekten vefakar ve sadık bir kızdır, diğerinin ne yapacağı belli bile olmaz her an terk edebilirse şaşırmam.
Biraz daha konuşalım diyen sevgili tercih ederim. Çünkü ilgiyi hissederim ve ben ilgiyi çok severim. Ama eğer sabah erken kalkmam gerekiyorsa veya aşırı uykum varsa 2. 3. Kez ısrar etmesi rahatsız eder ve sabah sırf uyudum diye trip atarsa soğurum hatta ayrılırım.
Cevap
54Cevap
Ben ilişkilerde hep empati yapmaya çalıştığım için uykun varsa uyu diyen taraf oluyorum. Bazen bunun yanlış anlaşıldığı da olmuyor değil ama ne yapalım alışkanlıklar kolay değişmiyor.. 😏😏
Kapatalım diyip bir türlü kapatılamayan sevgili makbuldür.
Uykun varsa uyu diyen sevgili makbuldür. Seni düşünen, uykusuz kalmanı istemeyen sevgilidir.
Yalnız şöyle bir durum var; bu sözü söyleyen kisinin beni sevdiğinden emin isem o sözün değeri vardır. Diğer türlüsü O sözün bi değeri yok. Uyuma konuşalım diyen kişi cilvenazdır gözümde. Kimse için uykumu feda edemem. 😒
Uykun varsaa uyu derim, uykum olduğu haldede uyuma ya denilmesini sevmemm.. Uykum varken uyuma denilmiş ve konuşuyorsak iki kelimeden sonra uyuyup kalıp karşı tarafın beklemesi ve trip atmasıyla hiç ugraşaamm.. O yüzden uykum gelince kimseyi tanımamm.. 🤭🤣 uykum varsa uyurum..
Uykusu gelince ben kiyamiyorum ve uyu dinlen derim, üstünü örterim üsümesin ve huzurla uyusun öperim biraz oksarim, bilincaltina yerlesmesi icin pozitiv telkinler söylerim, bunu yaptim Gercekten cok güzel huzurlu uyanmisti ertesi sabah. Benim uykum gelince, yorgunum dedigimde uyu dinlen der ayni sekilde.. zaten insan doyamiyorki muhabbete.. uyku vakti gelince uyumak en mantiklisi ve olmasi gereken❤️🥰🌝
İmrendim
Insanin imrendigi sey/ler başına gelirmiş.. ☺️
Merhaba,
İkisi de ayrı ayrı güzel. Sabah iş var uyumada konuşalım derse yorgun kalırım, performansım düşer, iş yerinde sıkıntı yaşarım, uyuyalım yani gündüzler çuvala mı girdi! 😅
Kimse için uykunuzdan vazgeçmeyin arkadaslar uyku önemli sevgili her zaman bulunur 😎
Uyuma diyeni seçerim İnsan sevdiği kişiyle vakit geçirirken hiç bırakmak istemez hep devam etmek ister hep heyecanlıdır o sebeple uyuma diyeni tercih ederim ama he rgün her gün de olmaz :D
Bence sevgililikte karşılıklı anlayışın olması gerekir. Örneğin; birisinin uyuması gerekiyorsa veya herhangi önemli bir işi varsa, sevgilisinin o kişiye müsaade etmesi gerekir.
Uykunuz gelmiştir ikinizinde ama telefonu zar zor kapatırsın ya ayrılmak istemezsin
Hatta telefonu kapatır , mesaj atarsın 1 saat de öyle geçer.
Göz kapakların iyice düşer ve uyumak durumunda kalırsınız ama “birlikte”... O çok güzel.
Maalesef günümüzde çoğu şere fsiz uyutup başka kadınlarla konuşuyor ya da Oyuna giriyor.
Flört dönemimdeysen daha uyuma demek tatlı gelebilir ama ilişki ilerlediyse uyu dinlen demek daha cazip geliyor.
Beni düşünen biri yanu uyu diyen. Çünkü bende öyleyim. Anlayışlıyım ve anlayışlı bir insanla sevgili olmak isterim.
Birincisi daha makbuldür ancak konuşmak için uykusuz kaldığımız insanın "ben yatıyorum, iyi geceler" demesi kadar kötü bir şey olamaz o an için.
Uyu diyen daha makbuldür zaten çok uykun varsa muhtamelen çok fazla devam edemezsin onun içinde uykun geldiğinde uyu diyen en makbuldür bence 🙂
Uykum ne bana ne ona sorar valla sabah kalktimmi tel elimden dusmus mışıl mışıl uyumuş olurum. O da uyusun günler bitmedi ya.
Bu kadar konuşacak ne buluyorlar anlamiyorum. Ben birisiyle 1-2 saat konustum mu daha konuşacak bir şey bulamiyorum:)
Hiç biride makbul değildir ben güvenmiyorum erkeklere her an ne yapıcakları belli olmuyor.
Bizde kadınlar için aynını düşünüyoruz cins olarak bakma bence karakter olarak bak olaya
Uyuma ya az daha konuşalım denmesinden nefret ederim. Ben niye güzelim uykumu bırakayım. Tabiki uyu diyen.
Uykun mu var sevgilimm hadi uyuyalım deyip kapamayan seninle birlikte uyuya kalan sevgili.
Tabikide uykun varsa uyu diyen düşünceli olmak lazım biraz
Benim çok uykum olsada onun uyumasını bekliyorum önce (mesela bugünkü gibi) :)
uyuma biraz daha konuşalım diyen bir sevgili isterdim tabiki...
Uykun varsa uyu desin çünkü uykum varsa uyurum yani dinlemem
Eşim istekliyken, bir kamyon yük boşaltsam bile onu kırmam asla efendim..
Uyu desin, düşünsün beni tabiki. Uyuma demek bencilce geliyor.
Ben hep geç olmadı mı uykun varsa uyu kendine derim
Sevgilim direk 🥱 emojiden atıyo bende sevgilim mışıl mışıl uyu diyorum kıyamam ona gözleri yorulmasın♥️
Uykun varsa uyu diyen tabiki çünkü uykuya hiçbir şeyi değişemem en az 12 saat uyumam lazım 😂
uyumak istediğimde uyuma derse hapı yuttuğu andır ) uyurum genelde beklesin cevap 😁
Uyuma biraz daha konuşalım nolur hadi ama lütfen... 😎😃🔥
İkiside makbuldür ama en çok kapatma uyumayak diyeni doyamayanı 😃
Ben uyu diyeni seçerim. Eğer seviyorsa uykusuz kalmasını istemez. Konuşma her gün olabilir illaki
Beni düşündüğü için uyu diyorsa daha makbuldür ama trip atarcasına söylemişse, kabus görülür rü ya da , kulaklar çınlar..
Uyu diyen sevgili makbuldür. Gece vakti uyku vaktidir. Diceksin neden bu saatte ayaktayım ben. Gece vardiyasındayım da ondan.
telefonda konuşurken aynı anda uyuyakalan sevgili telefon sabaha kadar devam kol gibi fatura var mı bende var
keşke biraz daha konuşsak ama sende uykusuz kalma hayatım :)
Uyu diyen sevgili tabiki. Diğeri hastalıklı bir sürtüktür.
En son 4 yıl evvel uykun var uyku önemli yarın benim için uyan demişti şimdi ise yok gitti ay parçası
valla sevsinde hepsi makbul seven kal diosa özlemiştir yat diosa kıyamıyodur
Sevgili saçmalığın dan değilde kral gelse beni uykumdan edemez 😒😒
Olmadığı için konuşamaz😎😎
Olmayan biri nasıl konşsun diyorum !
Uykun varsa uyu bende uyurum sen uyursan diyen sevgili uyuma ya konusalim desede uyuya kalirim zaten
İlk başta uyuma konuşalım derler ilişki biraz ilerledikçe iki muhabbet sonra beklerler iyi geceler desede uyusak diye bu hep böyledir 😂
Uykun varsa uyu dinlen diyen bence bunu diyen kişi sevdiği kişiyi de düşünüyordur ama biraz daha konuşalım diyen sevgili sadece kendini düşünüyordur
Uyuma demesi daha çok hoşuma gider
@oski35 benimle daha fazla konuşmak istediğini gösterir
@oski35 seninle mi
Genel olarak. Kusura bakma geç oldu kafa gitti. Evet az daha konuşup yatarım
@oski35 yatacam aslında
@oski35 sen neden her görüş yapan kıza yazıyorsun insanları rahatsız etmeyi bırakmalısın.
@Nadıyekrhn burası görüş yeri değilmi kimseyi. Rahatsız ettiğimi düşünmüyorum
@oski35 evet görüş yeri ama soruya görüş yeri görüşe görüş yeri değil
Uyuyalım diyen sevgili ! uyumayalım birazdaha konuşalım diyen sevgiliyle başlayan muhabbet farklı taraflara kayar ve bu ilişkiyi biraz zedeleye bilir.
Uyuma konuşalım diyen tabiki ya da telefon açık kalsın nefesin gelsin bana sen uyu diyen
Uyuyalımmı hadi diyor benimki genelde ve uykum yok diyince 20 dk ya uyu uykusuz kalma diyor
Uykun varsa uyu diyeni makbuldür seviyodur ve kıyamıyordur bende bunlardanım 😂😂
Uyuma desin ama trip atmasin aman xjxbbxcjhxx o zaman baska bi boyut oluyor chxvxbhxgxvx
Uyuma sesine hasret kalırım konuşalım diyen insan daha makbuldür.
Nolur uyu desin sabah iş var lütfen anlayışlı olsun amin
uyumak isteyen sevgiliye sesleniyorum :D ya uyumazsan! :D
Uyuma ya konusalim bana bencilce geliyor uykun varsa iuyu cok daha dusunceli
Al birini vur ötekine 😅
uyutanı isterim cunku yorgun oluyorum uyumak istiyorum
Yani bence genelleme yapilamaz ya
Yatın zıbarın arkadaşlar. d
Konyalı naber?
Yanlış alarm o zaman. d
anlayışlı olan tabiki de 💃
Ne kadar saçma bir soru
Uyudugunda bile zalımca devam eden sevgili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?