• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Uykunuz mu daha önemli yoksa ''uyuma ya konuşalım'' diyen sevgiliniz mi :) ?

PsikolojikkDeli
PsikolojikkDeli Takip Et
Guru Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
03
Yapay Zekaya Sor
Uykunuz mu daha önemli yoksa ''uyuma ya konuşalım'' diyen sevgiliniz mi :) ?
Uykunuz mu daha önemli yoksa ''uyuma ya konuşalım'' diyen sevgiliniz mi :) ?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Alonemenn
    Alonemenn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 85%
    +1 yıl

    Eskıden vardı öyle biri artık yok kendım için yaşıyorum şarkı daha çok anlamlı geliyor toplumsal mesajı da vermiş kadının şiddette yararı ne? ;) Dönsün dünya banane Yansın dünya banane ben kendıme bakarım. ;) ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=OL9SO0byhLY
    1
    3 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Sevdiğimiz kişiye kendimizden daha fazla değer veriyoruz sonra o gidince üzülen biz oluyoruz.

      Yorumla
    • Alonemenn
      Alonemenn
      +1 yıl

      Öyle ama kahin deiliz baglanabiliyoruz bazen Can yücel in dediğini yapıyorum hiç bir insana baglanmam o kadar artık.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aynen bende, bundan sonra kimseye fazla bağlanmak yok..

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • MütefekkirSeyyah_
    MütefekkirSeyyah_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 77%
    +1 yıl

    Sami ben..
    www.edize.com/.../...en-kapat-alo-sami-640x597.jpg
    #Vesselam

    0
    9 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Imm şey bu biraz öküzlük olmuyor mu sanki? :) En azından bir iki tur dönüp öyle kapat. :)

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Yoo..
      Hatunun sözünü tutmak öküzlük mü?
      Kapat dedi, ikiletmem ✋️😌

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      O naz yapıyor ama. :) Bunu anlaman gerekir. :)

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Ben de sizi anlamıyom 😕
      Söz dinliyoz öküz oluyoz, "ya bileyi de bana ikiletme!" diyonuz odun oluyoz?

      Siz ne istediğinizi biliyonuz mu?

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Biz ne istediğimizi biliyoruz ama sizin biz söylemeden anlamanızı istiyoruz. :) Karışık işler. :)

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Heh işte biz de bunu diyoruz..
      Niye düz gitmek varken yolu karıştırıyonuz 😅

      Kapanacak o telefon zaten.. Sen önce kapamışsın, ben kapamışım ne anlamı var? Yarın yine konuşcaz.. Bundan bile trip yiyoruz..

      Sizce çok haksızlık yapılmıyor mu bize?

      Dizilerde yapılan saçma sapan şeyleri bize yüklüyorlar..

      Ben bir kere görmedim annemle babamın öyle konuştuğunu..

      - Hayatım gelirken 2 ekmek bir de yoğurt al..
      + Tamam gülüm.. Çat!

      Bu kadar.. Ne uzatıyonuz? 😅

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Bazen üstünüze fazla geliniyor tamam kabul ediyorum :) ama yapmanızı istediğimiz şeyi biz söyleyince pek bir önemi kalmıyor, biz istediğimiz için yapmış gibi oluyorsunuz bu da bizim hoşumuza gitmiyor. :)
      Bu 'telefonu sen kapat', 'yok sen kapat' muhabbeti de aşırı saçma bir olay zaten. :)
      Seni seviyorum dersin, iyi geceler dersin kapatırsın bu kadar basit aslında.

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Hee.. Ne güzel bak..
      Orta yolda buluştuk.. 😌

      Direk kapatmak evet, insanlık suçu 😅
      Tamam demek lazım, eyvallah demek lazım..
      Benim de dostumun böyle huyu vardı..

      Çat! Yüzüme kapatır mal gibi kalırdım..

      Eve gidince ağzını burnunu dağıttım, lafla sözle 😅
      O oldu bir daha kapatmadı öyle 😌

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Telefonun suratıma kapatılması en nefret ettiğim şeydir. :) İyi yapmışsın.

      Yorumla
  • Eѕρılc
    Eѕρılc Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 33
    +1 yıl

    Uykum geldiğinde daha çok konuşuyorum. Sevgilim çok şanslı, hem uyuyan hem uyurken konuşabilen biri ile beraber asdfjk

    1
    3 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      O da bir sussa da uyusak artık diye düşünüyor olmasın. :)

      Yorumla
    • Eѕρılc
      Eѕρılc
      +1 yıl

      Olsaydı öyle derdi kesin. Erkek milleti ne istediğini bilmiyor 😕

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Haklısın. :)

      Yorumla
  • Erisa
    Erisa Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 29
    +1 yıl

    @hüzün_kovan_kuşu bak ne buldum :D

    Uyku önemli tabi, uyku candır.

    2
    6 Yorumla
    • Hüzün_Kovan_Kuşu
      Hüzün_Kovan_Kuşu
      +1 yıl

      Yalnız detaydaki yazıya güldüm. :D
      Uyku önemli ama bazıları uyku yerine sevdiğini tercih edebiliyor :)

      Yorumla
    • Erisa
      Erisa
      +1 yıl

      Aynen ben de o yuzden etiketledim zaten :)

      O bazılarınin sevdiği sansli demek ki

      Yorumla
    • Hüzün_Kovan_Kuşu
      Hüzün_Kovan_Kuşu
      +1 yıl

      Kesinlikle :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      @Hüzün_Kovan_Kuşu Uyku önemli evet ama sevdiğin orada senden mesaj beklerken rahat rahat uyuyabilecek misin? :)

      Yorumla
    • Hüzün_Kovan_Kuşu
      Hüzün_Kovan_Kuşu
      +1 yıl

      Hayır tabii ki de zaten o ''uyu'' diyor bana. Uykusuz kalmama kıyamıyor.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      @Hüzün_Kovan_Kuşu Anlayışlı olması güzel. :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

24

Cevap

44

Cevap

  • cikolatali_hamsi
    cikolatali_hamsi Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 821 cevap paylaştı.

    Çok doğru.
    Uyku önemli.
    Sabah iş var.
    Sırf mesajlaşmak için uykumu çalan kız, benim iyiliğimi istemiyor demektir.
    Ertesi gün yolda yürürken uykusuzluktan bana araba çarpsa veya kanalizasyona falan düşsem iyi mi olur.
    İyilik mi bu bana?
    Sevgi mi bu?
    Değil tabi.

    2
    1 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Genelde ilişkinin ilk başlarında olur bu olay. Gece gündüz konuşmak istenir. :) Sonradan iki tarafta bıkmaya başlar bu durumdan zaten.

      Yorumla
  • ZeynepppppppA
    ZeynepppppppA Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 360 cevap paylaştı.

    Bazen bazı şeylerden ödün vermek gerek sevdiklerimiz ve bizi sevenler için. Ama genelde hep haketmeyen birine yapılır bu o da kıymet bilmez başkasına gider bu böyle. Parasını ye hiç düşünme aradığında açma meraktan çatlasın senin için ölür ama yok sen ona kıyama düşün masraf ettirme yorma o sana kıysın. Bu yorumdan sonra uykuyu tercih etmem lazım.

    1
    1 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Evet ne kadar fazla sevdiğimizi hissettirirsek o kadar fazla uzaklaşıyor sevdiğimiz insan bizden. Fazla değerli olduğunu hissettirmemek lazım sanırım.

      Yorumla
  • Tekelioğlu
    Tekelioğlu Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Her seferinde içten içe sevgilim dersiniz sonra değmeyecek insan olduğunu anlar eşek kafam uykum tabiki dersiniz. Bu döngü böyle devam eder gider. Tavuk mu yumurtadan yoksa yumurta mı tavuktan? sorusu gibi :)

    1
    60 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Çok haklısın.
      Hep sonradan pişman oluyoruz.. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Ve her seferinde ya bu sefer pişman olmayacağım , ya da bu sefer o kadar değer vermeyeceğim deyip ikisinide beceremiyoruz :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aynen aynen. Bu sefer belki öyle olmaz diye kendimizi kandırıyoruz hep, sonradan da üzülen yine biz oluyoruz.

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Hayatın duygusal insanlar üzerindeki kısır döngüsü.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Ben tamamen duygularımla hareket eden bir insanım. Belki biraz aklımı dinlesem böyle üzülmeyeceğim ama o zaman da kötü, duygusuz biri olurum diye korkuyorum. :/

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Aklını kalbinin üstüne serpiştir. Tıpkı yemeğin üzerine baharat serper gibi. Hem Ana yemek kalbin olsun , Hemde baharat yemeğe lezzet katsın :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      İkisinden de biraz olsun diyorsun ama onu başaramıyorum maalesef.

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      İkisinden eşit olsun demiyorum , Aakıl sadece ana yemekteki baharat olsun kalbinin üzerine serpiştir. Dedim ya ana yemek kalbin kalsın :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Sevdiğim insana karşı aklımı kullanamıyorum, sıfır yani. Normal insanlara karşı aklımla hareket edebiliyorum sadece. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Ovv sevdiğin insansa mesele o zaten akıldan çıkıyor, Adı üzerinde sevdiğin insan :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Bizi en çok üzenler hep en sevdiklerimiz olmak zorunda mı? diye soracaktım şimdi ama sonra aklıma geldi. Onu sevdiğimiz için yaptıklarını önemsiyoruz, üzülüyoruz veya seviniyoruz diye..
      Sevmediğimiz biri olsa bizi zaten üzemez ki ne yaptığı, ne dediği umrumuzda olmazdı. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Bİ yaştan sonra korkuyor insan. Yaş ilerledikçe canın daha çok yanıyor ve bir noktadan sonra sevmeye bile korkuyorsun. Çünkü öyle çok yanıyor ki canın buna katlanamıyorsun. Bu acıya değecek birisi olsun istiyorsun. Hele bide erkeksen üzüntünü bile saklamak zorundasın.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aslında saklamak zorunda değilsiniz. Kendinizi bu kadar güçlü göstermek zorunda da değilsiniz. Sizin de duygularınız var.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Korkularla nereye kadar yaşayabiliriz?

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Erkeğin güçlü olması elzem. Korkularla ne kadar yaşanır bilmem. Bazı insanları sadece dini inançları tutuyor hayatta.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Duygularınızı çok fazla gizlemeyin isterseniz, sonra dışarıdan kalpsiz gibi gözükebiliyorsunuz.. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Evet dışardan öyle gözüküyorum hemde şiddetli şekilde. bir kursa yazılmıştım orda bir açık verdim ordaki arkadaşım bu kadar hassas olduğunu bilmiyorum demişti. Yerin dibine girmiştim. Burda kimse görmüyor diye rahatça yazıyorum :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Neden gizliyorsunuz? Hassas, duygusal, düşünceli biri olmak kötü bir şey mi?

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Kötü değil ama toplumumuz nazik ve hassas insanları ezmeye programlanmış robotlar gibi. O hassas yönü sasdece hak edene saklamak aslında düşünceli olma özelliğini daha değerli yapmaz mı? Düşünsenize herkese karşı normal ama siz işin içine girince bir anda anne baba gibi olan bir sevgili , Dost , Arkadaş. En çok sevdiğiniz anne babanızdır. Onlar gibi bir dost , Sevgili herşeyden daha kıymetli değil mi?

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Evet öyle, tabi ki bunu herkese gösterseydi bu kadar değerli olmayabilirdi belki.

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Elbette insanlar araba alırken bile taksi çıkması istemiyor. Herkesin kullandığı bir araba nasıl kıymetli olsun. :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Sevdiğiniz insanlara karşı öyle olmayın bari. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Sevdiğim insan benle beraber peri masalına yolculuk yapar. Sadece ona saklarım gerçek yüzümü O katı görünüş altında gizlenenleri sadece o görür. Hatta kalbi olmayanlar inanmaz. Çoğu yalan sanır. Bende burdan anlarım ki o insanın sevecek bir kalbi yok ki, Kalbi olmadığından sevmeyi bilmediğinden sevenin sevgisinin büyüklüğü başını döndürüyor ve yalan sanıyor. Uzaklaşırım ondan

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Hak etmeyene göstermemek lazım sevgimizi.

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Ve yoruluyor insan deneme yanılma yönteminden. Keşfederek öğrenme yöntemine aşık ben bile yoruldum. Sonra dualarını artırıyor insan. "1 kişi Allah'ım bir kişi diye , Koca düünyada bir kişi, şu sahtekarlardan farklı ömür geçirecek güvenecek ölene kadar bitmeyecek bir kişi". sonrada sanırım Yıldız Tilbe gibi oluyorsun :) Henüz o yaşa gelmediğimden bilemiyorum :D

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Allah'ım hepimizin karşısına öyle tek bir kişi çıkartır inşallah.. Ama sanki bir düzen var, senin sevdiğin kişi seni sevmiyor, seni seveni de sen sevmiyorsun. Hiç sekmez.. Böyle devam ettiği sürece insanların ruh eşlerini bulup mutlu olmaları zor gibi.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      ' Ruh hastası öyle kolay olunmuyor, mesela ben yıllarımı verdim.'
      Bu da Yıldız ablamızın bir sözüdür. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Ahahaha aynen kolay olunmuyor bende verdim yıllarımı. Sayende bu kadını takip etmeye başladım twitter bile açtım şu an :D. Evet ne yazık ki insan burda da ihtirasına biraz kurban oluyor çünkü daha önce bahsettiğim elde ettiklerimize olan bakış açımız yüzünden "benim gibi değer birisi elde etmişse değersizdir. Benim gibisini bu kadar sevende bir sorun vardır" bu algıyı yıkmadan ruh eşini bulamazsın. Önce kendine değer ver.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Çok sevindim takip et tabi. :) Bende mi açsam acaba. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Cidden genç olsa alırdım bu kadını. Bak öyle sevilmez böyle sevilir derdim :)
      facebook falan hangisi gerçek sayfasını bilsem onuda takip etcem.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Instagramı var ama facebook da yok sanırım. Oralarda sayfalarda felan paylaşıyorlar onları görüyorum. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Hep resim war paylaşım yok ki tüh ya bulamadım :(

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Nereden bakıyorsun?

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Google'a yazdım instagram diye

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Instagram kullanıyorsan oradan kendi profilini takip et ama orada çoğunlukla resim paylaşıyor, yazı değil. Ben ınstagram ve facebook tan, twitter de paylaştığı şeyleri görüyorum zaten. Sende ordan takip edersen bir şey kaçırmış olmazsın. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Twitter en iyisi mi diyosun yani :) Bana da öyle geldi. Teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aynen en iyisi :) Ne demek. :)
      Kısa sohbetimiz için ben teşekkür ederim. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Kısa mı? :D Bence epey uzun olmuş yorumlarla kirletmişiz sorunu. tüh kusura bakma :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Evet kısa doğru kelime olmadı gibi. :)
      Soru benim sorum olduğundan bir sıkıntı yok, istediğimiz kadar uzun sürebilir. :)
      Başkasının sorusu olsaydı ama şu an küfür yemiş olabilirdik.. :)
      Gerçe demin birinin sorusunda baya konuşmuşuz yine ama sorun olmamıştır inşallah. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Bu kadar konuşkan olduğumuza göre sizde de bir ikizler etkisi var gibi :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      O kadar belli oluyor mu ya :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Güneşim ikizler deme. sakın :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Maalesef demek zorundayım. :/ :)
      Kötü oldu bu biliyorum ama yapabilecek bir şeyim yok. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Neden kötü olsun ki benim ruh eşi ve arkadaşlık evimde ikizler var. İkizleri severim :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      İkizleri genelde kimse sevmez ya ondan öyle dedim. :) Bir de sen sakın ikizler deme deyince. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Yok ben öylesine dedim tesadüf etmesi ilginç geldi de :) ama duygusal yapın varsa su ya da toprak grubunun etkiside var. Bu arada astrolojiden anlıyorsun anladığım kadarıyla :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Senin burcun ikizler değildir umarım? Lütfen değil de.. :)
      Ben burçlardan, özelliklerinden fazla anlamam. Çokta ilgimi çeken bir konu değil aslında, sadece kendi burcumla alakalı biraz biliyorum işte bir şeyler. En önemli bildiğim şey de bizi çoğu insanın sevmediği. :)
      Ama bu ikizlerin umurunda mı? Tabi ki de hayır. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Değilim değilim. "Lütfen değil de" sen kendini hiç sevmiyorsun cidden. Ben kişileri karakterleri anlamak adına astrolojiyi kullanıyorum. 5 senede tanıyamadığın insani 1 hafta detaylı araştırmanın sonucunda tanıyorsun. Anlamadığım neden ikizleri kimse sevmez? ya da sen mi böyle düşünüyorsun?

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum evet. :/
      Kendimde sevmediğim huylarım var. İkizler biraz uyanık bir burç bir de biliyorsun. O yüzden iki ikizler anlaşamazlar çünkü birbirlerinin yaptığı şeyleri hemen fark edebilirler.
      Aslına bakarsan çokta inanmıyorum bu astroloji olayına.

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Kendinde sevmediğin ne war? Uyanık demek tam doğru olmaz uyanık görünmeyi sever. Bazıları var suya götürür susuz getirirsin genede akıllı sanır kendini :D
      Bende inanmazdım Akrep bir arkadaşım wardı o inandırdı. anlatırım nasıl olduğunu geliyorum birazdan :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Bu çok uzun bir mesele zaten. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Uzun olsun bakalım ikizler kendinde neyi sevmiyormuş merak işte :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Astrolojiyle bu kadar fazla ilgileniyorsan bunları biliyor olman gerekiyor ama :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Herşeyi bilmiyorum. hergün yeni bişeyler öğreniyorum, bence sen konuyu değiştirme sayın ikizler :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      İkizler olmak bunu gerektirir. :) Sıyrılmakta üstüme yoktur. :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Bende bunu güzel yakalarım çünkü ikizlerde tecrübeliyim :) şimdi konumuza geri dönelim

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Konumuz neydi ki? :)

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Ahahaha ikizlerin kendinde sevmediği özellikler

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Bilmiyorum ama sevmiyorum kendimi, huylarımı.

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=eaMT7nuYDtI
      Bak ne buldum. :) Yıldız Tilbe'ye 19 yaşında hayranı evlenme teklifi etmiş oda '19 yaşında olsam seni kaçırmazdım' demiş. :)
      Çocuk hem abla diyor hem de benimle evlen diyor, izle. :)
      Senden önce davranmış çocuk. :)

      Yorumla
  • StolenPazzoS
    StolenPazzoS Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Uykum daha önemli
    çünkü biliyorum ki her gece bana kendini teslim edecek. Rüya gördürecek, bilincimi tazeliyecek
    Dertlerimi unutturacak uykudur, uyku aşktır. Ve uyku yarın bir gün gidecek ''uyuma ya konuşalım '' diyen sevgiliden daha önemlidir.

    1
    2 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aynen o 'uyuma ya' diyen sevgili bir gün terk edecek. :/ Bu sefer de yokluğuyla uykunu kaçıracak..

      Yorumla
    • StolenPazzoS
      StolenPazzoS
      +1 yıl

      Yokluğa da, varlığa da bağışıklığımız var.
      Şükürler olsun.

      Yorumla
  • Xearo
    Xearo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 57%
    +1 yıl

    Uyku moduna geçiş evresini bizim kızlar anlamıyorlar ikiside güzel kararında olması en iyisi erkek konuşma esnasında kısa cümleler ya da işi kelimelere indirgenmiş ise anlayın ki uykusu sizin önünüze geçmiştir :)

    1
    0 Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı.

    uyuma ya konuşalım'' diyen sevgilim elbette önemlidir. Uyumasın bir günde ölmez ya?

    1
    1 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aynen :) Bir günde uykusundan fedakarlık etsin.

      Yorumla
  • Bulemkuş
    Bulemkuş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Uyuma ya konusalim diyenler vardi zamaninda uyumadik konustuk simdi yoklar uyumadigim zamanlarimi geri istiyorumm😒

    1
    1 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Fazla değer verirsen bir süre sonra değersiz olursun zaten. :/

      Yorumla
  • oromero
    oromero Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 369 cevap paylaştı.

    Başlarda uyku feda edilir, zaman ilerledikçe uyku tercih edilmeye başlanır.

    1
    8 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aynen öyle ilk başlarda sevgi çok yoğun oluyor, konuşulacak şeyler çok oluyor. Zaman geçtikçe insanlar birbirlerine alıştıktan sonra o hevesli hevesli sabahlara kadar konuşmalar bitiyor..
      Hatta bu durumdan şikayetçi bile olmaya başlıyorlar, çok sık konuşmuyor muyuz? diye.

      Yorumla
    • oromero
      oromero
      +1 yıl

      Katılıyorum, hatta kronolojik sıra vereyim : göz göze, diz dize, g. t g. te, git öte :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aynen öyle :) elde edince nankörlük başlıyor.

      Yorumla
    • oromero
      oromero
      +1 yıl

      Herkes için aynı mı diye düşünüyorum, sanırım herkes aynı...

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Çoğunluk böyle..

      Yorumla
    • oromero
      oromero
      +1 yıl

      Sen hiç öyle olmayana denk geldin mi veya şahit oldun mu?

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Olmadım. :/

      Yorumla
    • oromero
      oromero
      +1 yıl

      Ben de... çünkü yok öyle bir örnek...

      Yorumla
  • sezarettix
    sezarettix Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    kalk gel sarılıp uyuyalım diye karşı atağa geçer lafı geçiştirir uyurum :)

    1
    13 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli

      Uyanık :)

      Yorumla
    • sezarettix
      sezarettix
      +1 yıl

      mevzu bahis uykuysa gerisi teferruattır :D

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Bunu bir de nasıl romantik hale getirebiliyorsunuz bravo. :)

      Yorumla
    • sezarettix
      sezarettix
      +1 yıl

      trip yiye yiye kaçmayı öğrendim :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Bir gün bu numarana kanmayan biri çıkar karşına ama :)

      Yorumla
    • sezarettix
      sezarettix
      +1 yıl

      işte o gün bittiğim andır :D

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aynen :) O zaman da yeni taktikler bulman gerekir. :)

      Yorumla
    • sezarettix
      sezarettix
      +1 yıl

      o zaman yalana başvurmak zorunda kalırım :( ya ama daha önce başıma geldi kendisi 6 da uyandı yurtta canı sıkılda diye gece 4 te yatmış adam 6da uyandırılır mı sonra da hep biz odunuz öküzüz

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      O da abartmış ama :) Görmemezlikten gelseydin, sessiz de felan derdin. :)

      Yorumla
    • sezarettix
      sezarettix
      +1 yıl

      işte ben ne badireler atlattım o günlerden bu günlere geldim kolayca kıvırabiliyorum resmen savaş gazisiyim :D

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Yazık olmuş sana da. :) ama onun acısını masumca gece saatlerinde seninle konuşmaktan keyif alan insanlardan çıkartma. :)

      Yorumla
    • sezarettix
      sezarettix
      +1 yıl

      yok yok yapmıyorum kesinlikle :) o kadarını ayırt edebiliyorum

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      İyi o zaman. :)

      Yorumla
  • lrjgvnvnv
    lrjgvnvnv Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Tabiki sevgilim yıllardır her gece uyuyorum zaten mantıken , Onun için bir kaç saat uyumamak tan hiçbir şey olmaz...

    1
    0 Yorumla
  • SleepEatJdm
    SleepEatJdm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    seni düşünen birisi senin yorgun olduğunu bilir ve uyumana izin verir zaten. ama yinede sana uyuma konuşalım diyorsa sana gerçekten ihtiyacı vardır ve sende uykuyu ikinci plana atacaksın

    1
    0 Yorumla
  • alemimben
    alemimben Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Uykum geldiğinde anlayış gösteren sevgili daha iyidir..
    Yoksa aksi ve sinirli bir Sevgili olabilirim

    1
    0 Yorumla
  • Sosyopat477
    Sosyopat477 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Uykum

    media.tenor.co/.../tenor.gif

    1
    0 Yorumla
  • SüperÖküz
    SüperÖküz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 76 , eic 62%
    +1 yıl

    Uykusuz kalmasın kıyamam. Her sağlıklı canlı gibi sabah güneş doğarken otlanması lazım onunda.

    1
    0 Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı.

    Elbette uyku önemli sağlık gittikten sonra sevgilide gider..

    1
    0 Yorumla
  • çiçekdemeti1
    çiçekdemeti1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    O her şeyden daha önemli benim için uyumayalım derse uyumayız no problem✋🏼

    1
    0 Yorumla
  • GolgeAdam_
    GolgeAdam_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Uykuya dayanabildiğim yere kadar sevgilim. Ama uyuyup kalacağım noktaya geldiysem uyuyalım derim ki uyuyakalmak kabalık olur.

    1
    0 Yorumla
  • Musya
    Musya Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 54%
    +1 yıl

    uykum geldiğinde tek gözüm kapanır.. ikincisi kapanmadan iyi geceler dilerim :))

    1
    0 Yorumla
  • qolokisP
    qolokisP Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Uykuyu inanılmaz derecede çok seviyorum. Ama uyku mu sevgili mi? Tabii ki sevgili 😍

    1
    0 Yorumla
  • Es9666
    Es9666 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Bunu diyen kişi önemliyse o ama değilse tabikide uykum🙂

    1
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı.

    Sevgilimde önemli uykumda uykusuz olup ona ters bir şey söylemek hoş olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Gsw07
    Gsw07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı.

    uyuma ya diyen sevgili önemlidir:) ama ben uyurum orası ayrı

    1
    0 Yorumla
  • MyStery07
    MyStery07 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Sevgili bence, konuşmak istiyorum ama uyuyakalıyorum. :D

    1
    0 Yorumla
  • Lee_Rock
    Lee_Rock Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Uykum varsa uyurum ben. yanımda olmadığı sürece mani olamaz 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • yetke
    yetke Takip Et
    Xper 6 Yaş: 63
    +1 yıl

    konuşalım diyen sevgili. uykuyu her zaman telafi edebiliriz. ama sevgilinin geçmiş zamanını telafi edemeyiz. o anki mutlukuğu bir daha yaşama şans olmaz. çünkü zaman geri getirilemez.

    1
    0 Yorumla
  • DeSPeRaDo38
    DeSPeRaDo38 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    uykuda onemlı ama sevgılımı de zaman ayırmak gerek yanıı :))

    1
    0 Yorumla
  • filofobik
    filofobik Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    sevgiliye can feda uyku neymiş
    ama ikimizde esniyosak saçmalıyosak uyuyalım

    1
    0 Yorumla
  • Turan37
    Turan37 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Konuşcaksak uyku başka şey yapacaksak yaptıktan sonra uyku tercihimi kullanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • OzgurGüneş
    OzgurGüneş Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 664 cevap paylaştı.

    Uykum, en geç 24 te uyumuş olurum ben :p

    2
    12 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Sevgilin olunca öyle olmuyor işte. :)

      Yorumla
    • OzgurGüneş
      OzgurGüneş
      +1 yıl

      Valla dinlemem uyurum ben ya :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Ertesi gün tribini çekersin ama. :)

      Yorumla
    • OzgurGüneş
      OzgurGüneş
      +1 yıl

      Eski sevgilimde çok çektim sabah erken kalkıyorum onlarca mesaj, küfür, 50 cevapsız arama :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Çalışanların felan fazla üstüne gitmemek lazım aslında eğer erken kalkıyorsa ama işi yokken, müsaitken de bunu yapıyorsa harbi öküz oluyorsunuz o zaman. :)

      Yorumla
    • OzgurGüneş
      OzgurGüneş
      +1 yıl

      Çalışmıyorumda üniv var kariyerim var ya :)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      O zaman o anlayışsızmış. :)

      Yorumla
    • OzgurGüneş
      OzgurGüneş
      +1 yıl

      Bencede ya :(

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Okuyom ben ya deseydin ona :)

      Yorumla
    • OzgurGüneş
      OzgurGüneş
      +1 yıl

      Biliyordu zaten :):)

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Espri amaçlı :)

      Yorumla
    • OzgurGüneş
      OzgurGüneş
      +1 yıl

      Hımmm :):)

      Yorumla
  • siyahbeyazask35
    siyahbeyazask35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Tabiki buna değer kişi ise hakediyosa olabilir hakedene hakettigini haketmeyene ise yolu göstereceksin zaman önemlidir kime harcadiginda tabiki

    1
    0 Yorumla
  • Hillssmoonn
    Hillssmoonn Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 63%
    +1 yıl

    bir uyu da huzur ver diyo benimki bana 😂

    1
    3 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Bazen fazla abartıyoruz ama :)

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Ama sonra 12 saat uyurum deliksiz huzura kavuşuyor bol bol 😂 Kelime kapasitemiz fazla günlük kotayı doldurmadan olmuyor 😊

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Evet o konuda da biz haklıyız. :) neyse arada bir sen uyurken kafasını dinliyordur o da yeter o kadar :)

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı.

    uykum daha önemli :)
    #emre00

    1
    0 Yorumla
  • psikopattdeli123
    psikopattdeli123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Oo delicik guzel soru ama uykum bee🙍

    1
    2 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Uyku önemli ama sevdiğimle konuşmakta önemli :)

      Yorumla
    • psikopattdeli123
      psikopattdeli123
      +1 yıl

      Evet😌😌😌

      Yorumla
  • mrt555
    mrt555 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl

    Bak simdi calismadigim yerden sordun

    1
    7 Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Düşün bakalım. :)

      Yorumla
    • mrt555
      mrt555
      +1 yıl

      Dusundum ben uyuyayim o konussun

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Sabah tribini çekersin ama :)

      Yorumla
    • mrt555
      mrt555
      +1 yıl

      Uykuyu seven kabusuna katlanir

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Öyle :)

      Yorumla
    • mrt555
      mrt555
      +1 yıl

      Elbette bunlarin jepsi isin geyigi
      Oyke bir durumda insanin aklina uyumak gelmiyor sevdiginle gecirilecek bir an bile saatlerce uykudan daha kiymetli ve bulunmaz

      Yorumla
    • PsikolojikkDeli
      PsikolojikkDeli
      +1 yıl

      Aynen öyle. Her ne kadar uykun olsa da onunla konuşmak daha keyifli geliyor, istesen de uyuyamıyorsun. :)

      Yorumla
  • kelebek8545
    kelebek8545 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 36%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 647 cevap paylaştı.

    uyurum ben onun için niye uykusuz kalayım

    1
    0 Yorumla
  • Sociopathh
    Sociopathh Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl

    Uyku daha önemli beynin uyuma ihtiyacı var.

    1
    0 Yorumla
  • miyavdiyeceksiniz
    miyavdiyeceksiniz Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 58%
    +1 yıl

    "Uyuma, konuşalım." diyen kişi.

    1
    0 Yorumla
  • Simar89
    Simar89 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 52%
    +1 yıl

    Uyumak. Yeter la uyu artık derim

    1
    0 Yorumla
  • ƒÂSɦÂ
    ƒÂSɦ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Tabiki değer verdiğim kişi

    1
    0 Yorumla
  • ƔeşilƔaprak
    ƔeşilƔaprak Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Yokki olsa sevgilim önemli olur 😊

    1
    0 Yorumla
  • ericdraven_
    ericdraven_ Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Uyku nedir bir sevgilinin yanında

    1
    0 Yorumla
  • Peace_Y
    Peace_Y Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Uyuma ya konusalim dese uyumam

    1
    0 Yorumla
  • Saygın-Panda
    Saygın-Panda Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 628 cevap paylaştı.

    Rüyamda sevgilinle konuşma, 👻👑

    1
    0 Yorumla
  • Tiginnim
    Tiginnim Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Uykum elbette kız ayool

    1
    0 Yorumla
  • Kewellhh
    Kewellhh Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ertesi gun de konusuruz. Once uyku

    1
    0 Yorumla
  • Doriyim
    Doriyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Konuşalım yea :)

    1
    0 Yorumla
  • BalbazarınPikachusuu
    BalbazarınPikachusuu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 35%
    +1 yıl

    Sevdigim

    1
    0 Yorumla
  • muratkan1
    muratkan1 Takip Et
    Bilge Yaş: 50
    +1 yıl

    sevgilim

    1
    0 Yorumla
  • ConTa_VolTa
    ConTa_VolTa Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Uykuuuu :D

    1
    0 Yorumla
  • arc_en_ciel
    arc_en_ciel Takip Et
    Bilge Yaş: 45
    +1 yıl

    Uyum

    1
    1 Yorumla
    • arc_en_ciel
      arc_en_ciel
      +1 yıl

      Uykum😃

      Yorumla
  • CilekliiiPasta
    CilekliiiPasta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Haha 😂

    1
    0 Yorumla
  • üçgenkafa
    üçgenkafa Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Sevgili önemli

    1
    0 Yorumla
  • erkeksihayvan
    erkeksihayvan Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı.

    gündüz hiç aramaz :/

    1
    0 Yorumla
  • 08526n
    08526n Takip Et
    Bilge Yaş: 110
    +1 yıl

    Uykum.

    1
    0 Yorumla
  • Ogito
    Ogito Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 692 cevap paylaştı.

    Uykum daha önemli

    1
    0 Yorumla
  • TheSaygiN
    TheSaygiN Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Uykum

    1
    0 Yorumla
  • sevdaaa0912
    sevdaaa0912 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Uyuma ya konusalim😄

    1
    0 Yorumla
  • TokEvinAçKedisii
    TokEvinAçKedisii Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Uykum tabi ki. :D

    1
    0 Yorumla
  • bayanemiramm
    bayanemiramm Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    Uykum

    1
    0 Yorumla
  • onurgulmez
    onurgulmez Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sevgilim daha önemli

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (8)
Devamını Gör(53)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Uykunuz mu daha önemli yoksa ''uyuma ya konuşalım'' diyen sevgiliniz mi :) ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Uykunuz mu daha önemli yoksa uyuma konuşalım diyen sevgiliniz mi? 15 cevap verildi
Uykunuz mu daha önemli yoksa uyuma konuşalım diyen mi? 8 cevap verildi
Uykun varsa uyu diyen sevgili mi daha makbuldür yoksa uyuma ya biraz daha konuşalım diyen... 58 cevap verildi
Uykun varsa uyu diyen sevgili mi yoksa uyuma ya, biraz daha konuşalım diyen sevgili mi daha... 115 cevap verildi
Uyuma konuşalım diyen mi daha çok seviyor, yoksa uyu dinlen diyen mi? 19 cevap verildi
“Uykun varsa uyu” diyen sevgili mi daha makbüldür yoksa “uyuma ya, biraz daha konuşalım” diyen... 241 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨