Onunla iletişimi yetersiz bırakmam asla doğal haliyle bana '' uyuma biraz daha konuşalım '' demez. Seven insanlar arasın da konuşulacak o kadar çok şeyler oluyor ki en saçma muhabbetler bile sarıyor :) asla '' uykun varsa uyu '' demesin. Beraber konuşurken uyuya kalalım. Böyle daha hojdir😅
Uykuyu çok seven biri değilim (saat 04:52 de yazıyorsam bu yorumu bunu demesem de olurdu gerçi de...) çok uykum geldiyse ve uyumak üzereysem derim hani uykum var diye ve karşımdaki beni değil kendini düşünüyorsa aşırı sinirlenir soğurum. İnsan olan der ki uyu dinlen yarın konuşuruz. Bencil insana tahammül edemiyorum yani jdnx
Çünkü aslında uyu dinlen dese de, kal konuşalım dese de :D Trip meselesi. Ama senin dediğin gibi ağzı iyi laf yapıyorsa, Trip falan yok. Tıpış tıpış ne diyorsa o :D
Eğer işe gidecekse "uyu, dinlen hatun" Eğer tatilse ve gözleri acımıyorsa "uyuma biraz daha konuşalım" derim.
Çünkü sadece kendi mi düşünemem. Sevgiliyi de düşünmek lazım. Belki o sabah iş hayatın da önemli gelişmeler yaşayacak ama sırf ben biraz daha kal dedim diye, belki yolun da gitmeyecek.
Şimdi çalışmıyorsa da biraz daha konuşuruz yani, çünkü demek ki tam sohbete doyamamışım ki "biraz daha kalır mısın konuşuruz" demişimdir.
ikimizde erkenden uyuyakalıyoruz o cümleleri bayağıdır kurmadık ahahahhahha en güzeli sevgilinin ne kadr yorgun olduğunu ve uyuduğunu bilip ses etmemek. ve içinden huzurlu uykuların olsun diye dua etmek
Uykun varsa uyu diyeni makbuldür çünkü aksini söylese de ben dayanamam muhtemelen yazışmanın ortasında küt giderim. Karşıda cevap bekleyene yazık olur.
Normalde uyu dinlen diyen ama bizim türk kızları hanzo sevdiği için büyük ihtimal çoğu uyuma konuşalım diyip kendisini uykusuz bırakan sevgiliyi tercih eder
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Uyuma diyen. Çünkü ben hep daha fazlasını isterim...