Neden genellikle içimizdeki acıyı gizleyip, güçlü görünmeye çalışırız?

Acaba bu, duygusal korunma mekanizması mıdır yoksa dış dünyaya zayıflığın gösterilmemesi gerektiği inancından mı kaynaklanır¿

Neden genellikle içimizdeki acıyı gizleyip, güçlü görünmeye çalışırız?

gülümse hadi gülümse bulutlar gitsin, yoksa ben nasıl yenilenirim haadi gülümse 🌿

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg..

Neden genellikle içimizdeki acıyı gizleyip, güçlü görünmeye çalışırız?
Cevapla