İnsan içindeki acıları sakladıkları zaman daha güçlü olduklarını düşünürler, sizce acıları saklamak güçlü olmak demek mi?

Acıları saklamak güçlü olmak mı demek
Acıları saklamak güçlü olmak mı demek
Acı çekmek.. aslında her insanın başına gelen bir durum..
Bu hayatta herkesin çektiği bir acı var...
Ve herkesin acısı kendisine daha büyük ve zor..
Ancak bir çok insanın ortak görüşü acıları saklayan insanların daha güçlü insanlar oldukları acılarını doyasıya dibine kadar yaşamadan hiç etkilenmemiş gibi durmaları..
Peki sizce acıları saklamak güçlü olmak mı demek?
Siz acınızı nasıl yaşarsınız?
#DengesizBirAdam
İnsan içindeki acıları sakladıkları zaman daha güçlü olduklarını düşünürler, sizce acıları saklamak güçlü olmak demek mi?
Cevapla