Yaşadıklarını yüzüne yansıtmayıp içinde yaşamayı seçen insanlara güçlü insanlar diyebilir miyiz, acılarını yaşamak zayıflık mı?

Yaşadıklarını yüzüne yansıtmayıp içinde yaşamayı seçen insanlara güçlü insanlar diyebilir miyiz, acılarını yaşamak zayıflık mı?



Bazı insanlar her şeyi iç dünyasında yaşar
umutsuzluklarını mutsuzluklarını kimseye yansıtmadan yaşar ve daima gülümserler hayata pozitif bakan bu insanlar nadirdir belki çevremizde..
Peki her şeyi içinde yaşayan bu insanlara güçlü insanlar diyebilir miyiz?

Sizce duygularını açıkça yaşamak kötü bir şey mi?
Duygu değişimlerini kimseden gizlemeden yaşayan insanlar zayıf insanlar mı sizce?


#DengesizBirAdam
Yaşadıklarını yüzüne yansıtmayıp içinde yaşamayı seçen insanlara güçlü insanlar diyebilir miyiz, acılarını yaşamak zayıflık mı?
Cevapla