İyi ya da güçlü insanlar acıyı hep çocukken yaşamış insanlar mıdır?

Çevremde çoğu kez şahit oldum buna. En basitinden çok yakın bir arkadaşım çocukluğunu hep yalnız geçirmiş, acı çekmiş ve çok güçlü biri. Pes etmek nedir bilmez.
Bir de babası onu çok küçükken terk etmiş bir arkadaşım var, hayatımda gördüğüm en güçlü insanlardan biri. Kötü görünmeye çalışıyor ama aslında çok iyi biri.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumda gerçekten acı çekenlerden bahsettim dostlar, acıtasyon yapıp bunu benimseyen insanlardan değil zira bende onlardanım.

Hepinize görüşleri için teşekkür ediyorum 🙏
İyi ya da güçlü insanlar acıyı hep çocukken yaşamış insanlar mıdır?
Cevapla