Duygu bozukluğu kaygı mutsuzluk yaşayanlar çözüm önerisi?

Selamlar 24 yaşında hayatının en güzel döneminde olan biriyim belki de ama böyle hissetmiyorum yorgunum kaygılıyım günden güne içime kapaniyorum kimse ile konuşmak istemiyorum öfkeleniyorum kendimi ifade ederken ağlamamı durduramıyorum. Çalışmak okumak film izlemek gezmek hiç birini istemiyorum sadece uyumak istiyorum. Zor bir süreç geçiriyorum neden olduğunu da bilmiyorum benzer durumda olan var mı psikoloğa mı gitmeyelim terapimi almalıyım:(((
Duygu bozukluğu kaygı mutsuzluk yaşayanlar çözüm önerisi?
Cevapla