
Kendi halimde kimseye bir şey anlatmadan atlatmayı tercih etmişimdir hep. Ya da uykuya sığınarak birkaç saatliğine düşüncelerimi uyuşturuyorum, yaşadığım şeyleri unutuyorum..

Kendi halimde kimseye bir şey anlatmadan atlatmayı tercih etmişimdir hep. Ya da uykuya sığınarak birkaç saatliğine düşüncelerimi uyuşturuyorum, yaşadığım şeyleri unutuyorum..
Hep içimde yaşadım, yaşarım kimseye anlatmam.. zamana ve zamanın sahibine bırakıyorum.
Teşekkür ederimmmm..
Rica
Cevap
7Cevap
Kendi içimde hallederim ben. Elin sevabına muhtaç olmaktansa kendi günahıma sarılırım ben.
anlatırım ama çözsünler diye değil. o iş bana bakıyor. anlatırım çünkü arkadaşlar cevapların sağlamasıdır.
Yakın çevreme anlatırım genelde anne , kız kardeşim ya da en yakın dostuma.
Ben kendi içimde yaşıyorum. Anlattıklarım anlamayınca daha da dertleniyorum.
Genel de çok yakın arkadaşlarımla dertleşirim.. İyi de gelir. Varsa çözüm sunar yol gösterirler.. İyi insanlar biriktirmek gerçekten çok önemli
Birileri ile konuşmak her zaman iyidir
Kendi kabugumda eyvallah demem kimseye
Anlatiyorum yakinlarina
Çevreme anlatmam
Anlatmayı tercih ederim içimin rahatlıyor bir tık
kendi içimde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar