Sıkıntı yaşadığın dönemlerde, derdini kendi içinde mi yaşarsın yoksa yakın çevrene anlatmayı mı tercih edersin?

Sıkıntı yaşadığın dönemlerde, derdini kendi içinde mi yaşarsın yoksa yakın çevrene anlatmayı mı tercih edersin?

Kendi halimde kimseye bir şey anlatmadan atlatmayı tercih etmişimdir hep. Ya da uykuya sığınarak birkaç saatliğine düşüncelerimi uyuşturuyorum, yaşadığım şeyleri unutuyorum..

Sıkıntı yaşadığın dönemlerde, derdini kendi içinde mi yaşarsın yoksa yakın çevrene anlatmayı mı tercih edersin?
Cevapla