İnsanlarla aramda kopukluk var gibi hissediyorum. herkes gözümde yabancı gibi. yakınlık kurma algılarım yok artık sanki?

O yüzden en yakınım diyebileceklerime bile mesafeli davranıyorum sanki
İnsanlarla aramda kopukluk var gibi hissediyorum. herkes gözümde yabancı gibi. yakınlık kurma algılarım yok artık sanki?
Cevapla