Kimseyle yakın olamıyorum arkadaşça bile herkesle mesafeliyim. bu beni çok üzüyo o samimiyette olamamak. bu kafa yapısından nasıl?

Çıkıcam arkadaşlar. Böyle olmak çok yalnızlaştırıyo yalnız hissettiriyor ve herkesle duvarlarım var hep böyle kalıcak gibi hissediyorum. Ne yapmam gerek
Kimseyle yakın olamıyorum arkadaşça bile herkesle mesafeliyim. bu beni çok üzüyo o samimiyette olamamak. bu kafa yapısından nasıl?
Cevapla