İnsanlarla arkadaşlık kurarken çok mesafeli ve bölücü oluyorum. sürekli herkese duvar örüyorum. bu beni çok yalnızlaştırıyor?

Bu durumu nasıl aşarım sizce? Ve sizce neden böyle yapıyorum. Herkesi birbiriyle tanıştırıp hep beraber takılmak varken çok bölücü ve kısıtlayıcı oluyorum.
İnsanlarla arkadaşlık kurarken çok mesafeli ve bölücü oluyorum. sürekli herkese duvar örüyorum. bu beni çok yalnızlaştırıyor?
Cevapla