İnsanlara karşı nasıl olmam gerektiğini bilemiyorum. eskisi kadar samimi olamıyorum kimseyle. neden böyle oluyor?

Ne yapmam gerekşyor bu durum için. Nasıl aşmalıyım. Sanki herkes benden uzaklaşıyor gibi hissediyorum
İnsanlara karşı nasıl olmam gerektiğini bilemiyorum. eskisi kadar samimi olamıyorum kimseyle. neden böyle oluyor?
Cevapla