Çok soğuk bir gecede
kendime sarılmayı öğrendim.
O günden sonra, bir
daha üşümedim.

Çok soğuk bir gecede
kendime sarılmayı öğrendim.
O günden sonra, bir
daha üşümedim.

Baya gelişme var bu gelişim nasıl oluyor çünkü yaşadıklarımdan dersler aldım travmalar yaşadım atlattım yine yaşatılmaya çalışıldı yine kurtuldum yani gelişme korkutamadı iki tuzağına düşüremedi çok fazla çabaladı ama olmadı bu kez çünkü bu merve ablası bu numaraları yemiyor o eskidendi geçti gitti şimdi daha güçlü merve var o... bul onunla yat pislik beni o yattıklarından sanma arkadaşına haddini bildirdim sinirli baktım tavır koydum onun da tuzağına düşmedim bir kendileri akıllı sanıyorlar ben sizden daha akıllıyım çünkü ben siz değilim ve sezgilerim çok kuvvetlidir beni her şekilde kurtarıyor Allah'a şükürler olsun yoksa tuzaklarınızı nasıl sezerdim akılsızlar
Cevap
4Cevap
Farkındayım.
Tek başımayım. Artık kimseye sarılmıyorum. Herkese karşı soğuğum. Kendime bile
Tek başına yaşayabilmek asıl mesele başkasına ihtiyaç duymuyor insan böylelikle
Tek başına insan ne kadar mutlu olabilir o ayrı konu ama
Yalnızlık onun tercihi mi zorunluluğu mu asıl konu bu
Yalnızlık genellikle tercihtir. Yani bana göre öyle en azından. Ama yalnız kalmak istediğin için değil. Yalnızlığına ortak olmayı hakedecek insan göremediğin için yalnızlığı seçersin
Yanında birinin olduğunu bilse de yalnız hissedebiliyor insan kendini. Zaman yalnız hissetmek ve kalmak sorun değil. Ama çok uzun süre bu hissi yaşamak... bir süre sonra senden umudunu ve yaşam enerjini de alır
Evet katılıyorum. Yalnızlık dediğin şey yanında birinin olmaması değil ki, seni anlamayan insanların olması da yanlizlik sebebi
Kalabalıklar içinde yalnız olmak
Sevdiklerinle bile olsan yalnız hissediyorsan anlaşılmıyorsundur... Biraz hasbihal etmek ister misin?
Şu an pek uygun değilim konuşmak için ama müsait bir zamanda isterim tabi :)
Evet çoğunlukla anlaşamıyorum. Çünkü toplumun genelinden farklı bir hayat vizyonum ve bakış açım var
Benzer görüşte olduğun insanlarla karşılaşırsın sende yakında, uzun süre zıtlık yapıda insanlarla bir arada olunca kendin gibi biriyle karşılaşman kaçınılmaz oluyor. Müsait olduğumuz bir gün konuşalım 🖌️
İnşallah dediğin gibi olur. Konuşalım inşallah bir ara :)
Ahahshs soruyu beğenene bak😂😂😂😂 yaralarım beni bu hale getirdi işte tövbe est
zaten nerede sahtekar varsa o üstüne alınıyor böyle sorularda 😏
Yaralı bir kuşken güçlü bir kadına dönüştüm yaşadığım herşeyi iyi ki yaşamışım gücümü onlara borçluyum.
Farkındayım ve bu farkindaliktan çok memnunum emeği geçen herkesin ya
Gayet tabi..
Bunu yapanlar kendi yaptıklarının kaderini yaşadıkları gibi.
İnsanın en iyi kılavuzu kendisidir o yüzden kendimizi sarıp sarmalamalıyız herkesten önce:)
Farkındayım.
Farkındayım.
Evet
Yaralı kuşa döndük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?