Sebebsiz Yere İçime Kapandım Lütfen Yardım Edin :( çok mutsuzum psikolojim bozuk?

arkadaşlar ben lise bitene kadar yani 18 yaşına kadar çok atılgan konuşkan girişken bir insandım en uzak insanla bile oturur herşeyi konuşurdum sevilirdim herkes tarafından , neyse ben liseyi bıraktım neden bilmiyorum ama içime kapandım kimseyle konuşamıyorum yoldan geçen liseden arkadaşlarım bile nie böyle oldun hayattan bezmiş gibisin çökmüşsün diyorlar bu dış görünüşümede yansıdı gözlerim esrarcı gibi hiç bir madde kullanmıyorum gözlerim hayattan bezmiş gibi sanki neyse işe başladım 3 ay oldu daha kimseyle konuşamıyorum işteki arkadaşlar benle dalga geçiyor nie böylesin hayattan bezmiş gibisin çok soğuksun diyorlar birazda haklılar eski arkadaşlarımı görüyorum benden sessiz utangaç çekingeç arkadaşlar bile manitaları oluyor 3-4 arkadaş geziyorlar benim dövdüğüm çocuk bile bana atar yapar oldu anlamıyorum niye böyle oldum LÜTFEN OKUYUN PSİKOLOJİYEDE GİTTİM HİÇ BİR FAYDASI OLMADI DEĞİŞEMİYORUM BİR TÜRLÜ NAPABİLİRİM?
Sebebsiz Yere İçime Kapandım Lütfen Yardım Edin :( çok mutsuzum psikolojim bozuk?
Cevapla