Psikolojik olarak iyi hissetmiyorum bunu bastırıyorum ama insanlar farkediyor naSıl düzelirim?

İleri derecede kaygı bozukluğu tanım var geçmişte psikologa gittim ama sonuç alamayınca bıraktım yalnızım dershanede mecburi hocalarla sadece muhattap oluyorum ama gecen hafta moralim bozuktu doluydum dersi de yapamayınca agladım zaten bana sürekli bacaklarını sallıyosun konusmak istemiyor gibisin garipsin gibi sözleri vardı hepsinin dahada pekiştirmiş oldum ağlamamla çok rahatsız oluyorum bu garip halimden konuşamamaktan göz teması kuramamaktan titremekten dokunsan ağlıycak gibi olmaktan insanların bana garip bakışlarından nasıl düzelirim

Güncellemeler
+1 yıl
İnsanın yarasına yara eklemek için yorum yapacaksanız hiç yapmayın ve yapılan bir haksızlığın er ya da geç her zaman bir karşılığı olur bunuda unutmayın
Psikolojik olarak iyi hissetmiyorum bunu bastırıyorum ama insanlar farkediyor naSıl düzelirim?
Cevapla