Çok ciddi değil ama psikolojik sorunlarım var sanırım, ne yapmalıyım?

Özetleyeyim. Lise biteli bir yıl oluyor ve hala evde üni hazırlığındayım. Okul ya da dershane yok yani rehber hocası da yok. Psikologa gidemem en azından şu an o da masraflı iş ve işe ciddiyet katıyor. Konuşabileceğim anlayacağına inandığım bir büyük yok, aileme açamam. Arkadaşlarım da çok yardımcı olamaz. Sizce ne yapmam gerekiyor. Doğru olan ne olurdu?
Çok ciddi değil ama psikolojik sorunlarım var sanırım, ne yapmalıyım?
Cevapla