• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Hayatınızda görmezden geldiğiniz insanlar var mı, kimler? (Sayfa 2)

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
149
Yapay Zekaya Sor
Hayatınızda görmezden geldiğiniz insanlar var mı, kimler?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

82

Cevap

55

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • İstanbul_bey
    İstanbul_bey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Konuşmak istemediğim insanlar

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En guzeli

      Yorumla
  • kdrbgrynkkk
    kdrbgrynkkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 44%
    +1 yıl

    Kendisine saygısı olmayanları

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Evet çok var hemde baya

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende hepsini görmezden geliyosun

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      +1 yıl

      Umrusamıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Umursamamakta onlara çok dokunur sinir olurlar güzel yapiyosun ☺️

      Yorumla
  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Negatif enerji veren herkesi görmezden geliyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman çok vardır negatif veren çok oluyor

      Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    O duygu karşılıklı bende🥱

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sendede var mı çokça ☺️

      Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Bazı saygısız insanlar.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlardan nedense çok var sende çok görüyorsun ozaman

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Çok olduğu için görmemek mümkün değil :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Napcan peki direk yol 😂

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Ben direk umursamama moduna gidiyorum. :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O dahami koyuyor onlara

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Aynen..
      Kendini düşün. Biri seni bişeyler anlatırken tınlamıyor. ya da hareketlerini önemsemiyor.
      Kızmaz mısın?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kızarım ama onlada birdaha muhattap olmam kendi açımdan

      Yorumla
  • Papatiam
    Papatiam Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bir başlarsam konuşmaya var ya... 😂😂

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Basla bakım 😂

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Profesyonel olduğum bir şey

    1
    4 Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      İyi yaparım bunu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kimlere yaptın bakım

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Hak edenlere

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yaptın ozaman

      Yorumla
  • bluebolviy
    bluebolviy Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Kimseyi küçümsemem , kimseyi görmezden gelmem.

    1
    54 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana karşı kötü olsa bilemi

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      İnsanların niyetini bilemezsin. Sana karşı kötü olsa bile iyi davranmalısın ki sana kötü davrandıgı için utansın sana iyi davransın.

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      İnsanlıktan umudumu kaybetmedim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki iyi davrandinda bile utanmayan insanlar var bunu biliyomusun aynen devam eden Cok

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      insanlar kötü olsa bile iyi davranmalısın. sen kendini ve kendi kalbini , kendi ruhunu biliyorsun kötüye karşı iyi ol

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnsanlık ayrı kötü insan ayrı

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      İnsanın özü aynıdır.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sana kötülük yapan düşünen olmadi hiç

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Bana zorbalık kimse yapamaz ki yapmayan çalışan çok oldu ama yapamaz o biraz .. ister😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee bak demekki kötü varmış yapmak isteyen olmuş ☺️

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Kötü insanlar olsa bile, sana kötü davransalar bile iyi davran☺ sana kötü davranan insana çiçek atmalısın ama mezarına çiçek atmalısın 😀😀😀hahahshjsçvçd

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      şaka yapıyorum tabi ki sakın öyle bir şey yapmamalısın Sen asil bir insansın kötü insanlara bile iyi davran.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah bakkk sen direk öldürüruyosun maşallah var mı elimizde oldurcen bişey ortak 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Şaka yapıyorum😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Her sakada bir gerçek vardır sen demekki iki dk mezara yollarsin adamı 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Ne alakası var😀😀hehehhe

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İçime doğdu 6 his sen bence cektirmeden öldürmezsin 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Ben öyle birisi degilim saçmalama😀😀😀önce işkence , ederim😀😀😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşkence napiyon tırnakları cekiyosun 😂😂😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      😀😀hahaha of saçmalama şaka yaptım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şaka diyosun ama kurbanların var 😂😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Hayır saçmalama yok kurbanım 😀😀😀ahzjjxksöwçröcödçştşg

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Var var 75 tane ben sayamadim 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      😀😀tutsan 1 tane bile yoktur hahahahahahahjss

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çığlık filmini izlemissndir kesin onun gibi altından sen cikiyomussun 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      oha bu nasıl hayal gücü 😀😎😎evet bebek o benim kskdmd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂😂 koptum olabilir şu an çok masum bir yüzün var ama sende bir potansiyel var 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Bunu söyleyen 45.503 kişisin

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      hahahaj

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onların hepsi öldümü😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Ben kimseye zarar vermem. zarar vermek istesem bunu farklı bir yolla yaparım. anlık yaparım.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zehirliyosun yani kısa yoldan ölüm 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Hayır , kimseye zarar vermem. Daha farklı yoldan gidiyorum konuşarak herşeyin çözülebilcegine inanırım.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşin şakası en güzelini yapiyosun ama genede var sende birseyler 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Bende bir şey olsa bile bunu bulmak için normal bir insan için çok zor

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      ☺

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben hissederim bulurum bana güven kork benden ☺️

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Ben tanrı'dan başka kimseden korkmam.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli o işin şakası korkulacak bir tipim yok sanırım doğrumu

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Kimin ne oldugunu bilemezsin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kendimden suphelendircek şimdi beni 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      İnsan beyni çok tuaftır ne düşündügünü kimse bilemez

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      ☺☺☺

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben iyi düşünüyorum hep herkesin eşit güzel olmasını isterim bak kalbim kötü olmaz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      şu an peki ne dusunuyosun sen

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      Uykum geldi uyumayı düşünüyorum😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 oda güzel üstünü güzel ört havalar soğuk üşütme tamam yarında seri cinayetlerini düşünürüz 😂

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      😂😂iyi geceler

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      kendine iyi bak

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende kendine iyi bak güzel uykular ☺️

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      tamam yeter uzatma yat uyu😂😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Uyucam valla spordan vücut şu an s. os verdi dinlendirmem lazım 😂 sen pek uyucaga benzemiyosun

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      ok uydum byy

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam uyu byess☺️

      Yorumla
  • scorpio_woman
    scorpio_woman Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben direk silip atıyorum temiz iş

    1
    27 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Direk siliyosun dusunmuyomusun belki bu adam olacak diye

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Ben rehabilitasyon merkezi değilim adam olan zaten hayatımda durur bu her türlü ilişki için geçerli

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun ama sade ilişki içinde değil aile olur arkadaşlık olur onlarda var

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      İşte her türlü ilişki derken kast ettiğim tam olarak bunlardi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama senin şu ozelligin güzel kimseye değerinden fazla değer vermiyorsun helal olsun

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Verıyorum ben de az enayi değilim lakin sonunda silmem gerektiğini düşünüyosam silerim sevsem de değer versem de

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O bak güzel bir huy ama sonra pişman oluyolarya o değişik oluyor

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Olan olsun ben pişman olmadım sildiklerimden silinecek davranışlarda bulunanlarin ne hissettiğini zerre umursamıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki en son sildigin kişi ne kadar yakındı sana

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Akrabamdi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Akrep diyosun akrabalar çok tehlikeli senin iyi olmanı istemez zaten

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Naparsın onların da godu bozuk

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Genel öyle ama akrabalikta bir yararı dokunani görmedim

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      🙂yararı boş ver zararı olmasın yeter

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zararı oluyor işte birde işi dustummu aramalari yokmu 😂

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Benim bi halam var sadece bizimkilere iftira atmak istediği zaman arıyo beni açmam o yüzden telefonunu🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi iftira halaya bak 😂

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Her çeşit seç beğen al 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende çökmüş dikkatli ol halandan komple uzak ol halaliktan çıkmış o 😂

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Aramam sormam sülalem de görüştüğüm 4 kişi var abim annem teyzem yengem o kadar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zaten onlar çekirdek ailen evlisin ozaman sen

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne güzel çocuk var

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Sen bakarsın dimi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben kendi çocuğum olsa bakarimda ne yazikki evlenmedim çocuğumda yok

      Yorumla
    • scorpio_woman
      scorpio_woman
      +1 yıl

      Çok belli 😅dilerim hayırlı zamanda senin de olur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsa bir erkek isterim prens gelmesi lazım ama işte düşünsem evlenmeyi nerden belli peki

      Yorumla
  • РОЯТАВİДЕ
    РОЯТАВİДЕ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Çabaladığım insanlar var

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Cabaladigin peki değiyormu

      Yorumla
    • РОЯТАВİДЕ
      РОЯТАВİДЕ
      +1 yıl

      Hayır ya anlamadın. Görmezden gelmeye çabaladığım var

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Cabaladigin görmezden gelmeye ama basaramiyosun ozaman

      Yorumla
    • РОЯТАВİДЕ
      РОЯТАВİДЕ
      +1 yıl

      Evet zor oluyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşin kısası görmezden gelcekmisiz artık bütün kotulerden ☺️

      Yorumla
    • РОЯТАВİДЕ
      РОЯТАВİДЕ
      +1 yıl

      Evet evet kendini bi halt sananları

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Evet aynen öyle kendini halt sananlari görmezden gelmek

      Yorumla
    • РОЯТАВİДЕ
      РОЯТАВİДЕ
      +1 yıl

      😇

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Samimiyete inanmazsam zamanla sıkar uzaklaşırım

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli bro samimiyetsiz insanlarda çoğaldı şu an

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Evet birader güven yok insanlarda

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Aynen hemde hiç yok

      Yorumla
  • cankall
    cankall Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Sanırım genelde kendimi görmezden geliyorum.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle yapma bence

      Yorumla
    • cankall
      cankall
      +1 yıl

      Yapmamaya çalışıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle yap bence

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İşe yarmaz birin kuyusun kazan kişilerden.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlar çok tehlikeli

      Yorumla
  • PambikPirensesss
    PambikPirensesss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Beni görmezden gelenleri

    3
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni görmezden gelen çok oluyor mu peki

      Yorumla
    • PambikPirensesss
      PambikPirensesss
      +1 yıl

      Yok pek olmuyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen görmüyorsun onları güzel buda 😂

      Yorumla
    • PambikPirensesss
      PambikPirensesss
      +1 yıl

      Aslında çok çevrem yok sadece yakın olduğum insanlarla iletişim kuruyorum o yüzden pek umrumda olmuyor açıkçası

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli yakininda peki oldumu hiç

      Yorumla
    • PambikPirensesss
      PambikPirensesss
      +1 yıl

      Akrabalardan oluyor:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlar zaten iyiliğini istemez emin ol 😂

      Yorumla
    • PambikPirensesss
      PambikPirensesss
      +1 yıl

      Aman aman gölge etmesinler başka ihsan istemez😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ederler onlar istemese de kendilerini o mertebede görürler düşün akraba bunlar 😂

      Yorumla
    • PambikPirensesss
      PambikPirensesss
      +1 yıl

      Kim napıyosa kendine ya uzak durmak en iyisi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede uzak dur sallama onları

      Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    var evet

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hayatında kimler mesela onlardan olan

      Yorumla
  • selosss27
    selosss27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Cahiller

    2
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Cahil insan çok onları zaten duzeltemessin

      Yorumla
    • selosss27
      selosss27
      +1 yıl

      Düzeltmeye çalışmıyorum uzak duruyorum. Soru da zaten görmezden geldiğin kişilerdi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle ama cahil kolay düzelmez ki çok olduğu için sen ne desende aynı dedini tekrarlar

      Yorumla
    • selosss27
      selosss27
      +1 yıl

      Abi nasihatin için teşekkür ederim ama bende zaten biliyorum düzeltmeye çalışmıyorum dedim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam bende bişey demedim düzelmez dedim ne demek rica ederim ☺️

      Yorumla
  • Melodi3535
    Melodi3535 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bana ne yapacağımı söyleyenleri görmezden gelirim

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana ne yapcani söyleyenler oldumu peki

      Yorumla
    • Melodi3535
      Melodi3535
      +1 yıl

      Oldu ve bende görmezden geldim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzel yapmışsın sevindim senin adına ☺️

      Yorumla
    • Melodi3535
      Melodi3535
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim 😊

      Yorumla
  • kagan_altnsk23
    kagan_altnsk23 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    hayıryok

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • eyll1907
    eyll1907 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Başı boş gezen herşeye burnunu sokan insanları

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çokmu geldimi böyle insanlar başına peki

      Yorumla
  • roza69
    roza69 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Egoist insanlari

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      var mı çevrende peki

      Yorumla
    • roza69
      roza69
      +1 yıl

      Var ve genelde muhatap olmuyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çokmu sinsiler peki

      Yorumla
    • roza69
      roza69
      +1 yıl

      O kadarını farkedecek düzeyde diyalog kurmadım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım ama iyi yapiyosun

      Yorumla
  • Huzur5645
    Huzur5645 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 615 cevap paylaştı.

    Çok kisi var

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Mesela yakınların mi yoksa uzaktakilermi

      Yorumla
    • Huzur5645
      Huzur5645
      +1 yıl

      Uzaktakileri neden takayım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani uzaktan olan arkadaş akraba o

      Yorumla
  • gecceciyimmm
    gecceciyimmm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Gereksizleri

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli gereksizler görmezden gelmek

      Yorumla
  • Seherkaya3434
    Seherkaya3434 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Akraba bağı olan gerkesi

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Akrabaların sanırım tehlikeli

      Yorumla
  • sebnemia
    sebnemia Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    +1 yıl

    Saygisiz insanlar kesinlikle

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çokmu saygısız davranıyorlar sana

      Yorumla
    • sebnemia
      sebnemia
      +1 yıl

      Artik davranmalsrina jzin vermiyorum diyelim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yapiyosun öyle devam etmelisin

      Yorumla
  • TersimPis
    TersimPis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Elbette

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yakınlarınmi yoksa sana uzak kisilermi

      Yorumla
    • TersimPis
      TersimPis
      +1 yıl

      Yakından da uzaktanda

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım en güzelini yapiyosun ozaman

      Yorumla
  • AkrepYeis
    AkrepYeis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Var, soğuduğum kimseyi gözüm görmez.

    1
    17 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çokmu soğuduklarin yakınındami uzagindami

      Yorumla
    • AkrepYeis
      AkrepYeis
      +1 yıl

      Hergün çevremde olanda var, yılda bir kere anca karşı karşıya geldiğimde var

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sinirleniyorlarmi peki görmezden gelince bunlar 😂

      Yorumla
    • AkrepYeis
      AkrepYeis
      +1 yıl

      Ne hissettiklerini , ne tepkileri olduğunu bilmiyorum ki 😂 umrumda da değil açıkçası

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Verir onlar tepki sana vermese bile en yakınına söyler emin ol 😂

      Yorumla
    • AkrepYeis
      AkrepYeis
      +1 yıl

      Konuşsunlar amann

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 sevdim seni umursamiuosun öyle kişileri

      Yorumla
    • AkrepYeis
      AkrepYeis
      +1 yıl

      Öyle olmak gerek 😌

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani belli aslan burcumusun sen

      Yorumla
    • AkrepYeis
      AkrepYeis
      +1 yıl

      Ayıp yahu belli değil mi be burcu olduğum jdjdj

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kullanıcı ismin senin burcun ok ama aslan gibi konuşuyon 😂

      Yorumla
    • AkrepYeis
      AkrepYeis
      +1 yıl

      Allah korusun iyi ki aslan değilim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden ben aslan değilim ama sevmiyosun aslanları 😂

      Yorumla
    • AkrepYeis
      AkrepYeis
      +1 yıl

      Aslanlar egoisttir ki benim en nefret ettiğim karakteristik özelliktir.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen oğlaklarida sevmezsin 😂

      Yorumla
    • AkrepYeis
      AkrepYeis
      +1 yıl

      Onlarla bi sıkıntım yok djdn

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben oğlagim olmasın zaten 😂

      Yorumla
  • Nurvan
    Nurvan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Var olmazmı

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yakınlarınmi uzak kisilermi

      Yorumla
    • Nurvan
      Nurvan
      +1 yıl

      Yakınlarım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O kötü ne tarz insan bunlar

      Yorumla
    • Nurvan
      Nurvan
      +1 yıl

      Ya kendini östün gürenler ben farklıyım şeklinde bir sürü şey anlat anlat bitmez

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kendini üstün görenler zaten değişik gülüyorum onlara her insan aynıdır bana göre var onlardan çok heryerdeler

      Yorumla
    • Nurvan
      Nurvan
      +1 yıl

      Ya bende gülüyorum ve hiç umursamıyorum zaten

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yapiyosun bu özelliğin güzel bak senin

      Yorumla
    • Nurvan
      Nurvan
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️ kendine güzel bak

      Yorumla
    • Nurvan
      Nurvan
      +1 yıl

      Tamam teşekkür ederim 😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Var tabi..

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kimler mesela

      Yorumla
    • pirpirella000
      pirpirella000
      +1 yıl

      Mahalleden birileri

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Naptilar sana

      Yorumla
  • Dalgalarınsesi3
    Dalgalarınsesi3 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Baya var.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Görmezden geliyosun sende ozaman

      Yorumla
    • Dalgalarınsesi3
      Dalgalarınsesi3
      +1 yıl

      Siliyorum direk

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli yakininda olan oldumu peki

      Yorumla
    • Dalgalarınsesi3
      Dalgalarınsesi3
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O daha kötü işte

      Yorumla
    • Dalgalarınsesi3
      Dalgalarınsesi3
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende benim kafadasin ozaman ☺️

      Yorumla
  • Sen_kalbime_damla
    Sen_kalbime_damla Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok var öyleleri

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen napiyosun peki öyle kişilere

      Yorumla
    • Sen_kalbime_damla
      Sen_kalbime_damla
      +1 yıl

      Görmezden gelmex en guzeli

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama gelincede anliyolar soruyolar neden geliyosun diye

      Yorumla
    • Sen_kalbime_damla
      Sen_kalbime_damla
      +1 yıl

      Nedenini söylerim açk açık

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dobra kızsın güzel sevdim seni

      Yorumla
    • Sen_kalbime_damla
      Sen_kalbime_damla
      +1 yıl

      😶‍🌫️😶‍🌫️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️☺️

      Yorumla
  • HAYATveİNSAN
    HAYATveİNSAN Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 91%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 615 cevap paylaştı.

    Mantıksız insanları

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Mantıksız insandan gereğinden fazla var

      Yorumla
  • _Daphnee_
    _Daphnee_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çoook fazlaca var

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman senin hayatında çok kötü kişilerde vardir

      Yorumla
    • _Daphnee_
      _Daphnee_
      +1 yıl

      Yoo keyfim görmezden gelmek istediklerini görmezden geliyor o kader

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım peki ne kadar yakınlar sana bu kişiler

      Yorumla
    • _Daphnee_
      _Daphnee_
      +1 yıl

      Yakın değiller ben bi insanı başında sevmeyince full gıcık gidiyorum ya

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O daha kötü belki iyiyse peki sevmedin insan nasıl. oluyor

      Yorumla
    • _Daphnee_
      _Daphnee_
      +1 yıl

      İyi insan kendini belli eder

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ediyor zaten ama iyi gorunen tehlikelerde var

      Yorumla
    • _Daphnee_
      _Daphnee_
      +1 yıl

      Onuda çözüyoruz artık müneccim olduk

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çözüyorsan güzel bak ben çözemezsem benimkileride çöz ☺️

      Yorumla
  • serenum
    serenum Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Var, sevmediklerim.

    1
    8 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çokmu peki yakinmi

    • serenum
      serenum
      +1 yıl

      Artık diyaloğum yok bitirdiğim için iletişimimi ama denk geldiğim için öfkem dinmiyor jdjd

    • serenum
      serenum
      +1 yıl

      Çok değil 1-2 kişi.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Goruyomusun hiç peki onları ya da ne yaptıklarını duyuyomusun

    • serenum
      serenum
      +1 yıl

      Aynı okuldayız

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman işi kötü habire karşılasirsiniz

    • serenum
      serenum
      +1 yıl

      Evet

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dikkatli ol ozaman sıkıntı çok olur ☺️

  • Dertlikız42
    Dertlikız42 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Yok.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hiç olmayan bir kişi sensin ☺️

      Yorumla
  • Irresistibleart
    Irresistibleart Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Mutlaka

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hayatında çok ozaman

      Yorumla
    • Irresistibleart
      Irresistibleart
      +1 yıl

      Hayatımda değil hayatın içinden insanlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O daha kötü ozamab

      Yorumla
    • Irresistibleart
      Irresistibleart
      +1 yıl

      Neden? Sadece kendi isteklerinde insanlarla denk düşmek aynı iş ortamında bile olasılığı yok hem bana zararıda yok bana ne yani

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zararı bir zaman olur o kişilerin ama soleyim

      Yorumla
    • Irresistibleart
      Irresistibleart
      +1 yıl

      Aynı ortamda kalmaya maruz bırakılırsa evet ama uzak durmak benim elimde

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen dursanda onlar durmuyor sıkıntı burada zaten

      Yorumla
    • Irresistibleart
      Irresistibleart
      +1 yıl

      Senin hayatın karışık heralde ben yok diyosam yoktur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok ben karışıklığa izin vermem direk yol veririm sıkıntıya sıkıntılı oldumda zaten sporum bana iyi geliyor

      Yorumla
    • Irresistibleart
      Irresistibleart
      +1 yıl

      Oky

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
  • Ölümünebekar
    Ölümünebekar Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Tüm aç erkekler

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden tüm genel yaydin peki

    • Ölümünebekar
      Ölümünebekar
      +1 yıl

      Genele mi yaydim aç olan herkesi görmüyorum

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nerde aç erkekler gördün sen peki

  • key_06
    key_06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    Gördüğün kaç kişi desek daha iyi 🤣

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fazla yokmuş 😂

      Yorumla
  • omer303003
    omer303003 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Hiç olmadı nedenini bende bilmiyorum :/

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İlginç herkezde bir tanede olsa olur

      Yorumla
  • hasan0038
    hasan0038 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Oksijeni israf edenleri

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel cevap

      Yorumla
  • blyusuf
    blyusuf Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bu soru tam benlik
    Ev sahibim 🤷‍♂️😈

    1
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne yapiyoki ev sahibin erkendenmi kira istiyor

      Yorumla
    • blyusuf
      blyusuf
      +1 yıl

      Keşke istese durmadan muhabbet etmeye çalışıyor sıkıldım adamdan kaçmaya çalışıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neymiski o adam sebep ne muhabbet etmesinin amacı

      Yorumla
    • blyusuf
      blyusuf
      +1 yıl

      Adam feto yüzünden atılmış albay bitmedi aksiyonları 🤷‍♂️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çoğu dışarda ama nedense üstleri dışarda fakirleri içerde

      Yorumla
    • blyusuf
      blyusuf
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • ömerszc
    ömerszc Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    Fikir danışmadan fikrini söyleyenleri

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Değişikmis görmezden geldiğin kisi

      Yorumla
  • pataates
    pataates Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    umursamayan

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Umursamaz insan zor

      Yorumla
  • SahinDoğan68
    SahinDoğan68 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalancılar ı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlara bende deli oluyorum

      Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl

    Bir kişi var

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Azmis sende

      Yorumla
  • Meltemsavasan
    Meltemsavasan Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 81%
    +1 yıl

    Yanlış yapanı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yanlış yapan genelde çok oluyor sendede ozaman çoktur

      Yorumla
  • Erotik1Erkekk
    Erotik1Erkekk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bazı arkadaşları

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Az sende ozaman

      Yorumla
    • Erotik1Erkekk
      Erotik1Erkekk
      +1 yıl

      Ney az

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani görmezden geldiğin kisiler

      Yorumla
    • Erotik1Erkekk
      Erotik1Erkekk
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • ayfersngnn_
    ayfersngnn_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    Bazı karaktersiz insanları...

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Karektersizmi sadece

      Yorumla
  • laviniA_08653
    laviniA_08653 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    +1 yıl

    Beni de görmezden gelen insanlar~

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senide sen napiyosun peki

      Yorumla
    • laviniA_08653
      laviniA_08653
      +1 yıl

      Anlamadım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni görmezden gelenlere napiyosun yazcaktim klavye işte ☺️

      Yorumla
    • laviniA_08653
      laviniA_08653
      +1 yıl

      Ben de görmezden geliyorum 😀👍

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sevmedikleri mi ama değilmi 😂

      Yorumla
    • laviniA_08653
      laviniA_08653
      +1 yıl

      Kardeşim şu klavye'yi bi düzelt ya 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla otamatik dolduruyor ondan sevmediklerini ama değilmi dedim idare edeceksin klavyeyi 😂

      Yorumla
    • laviniA_08653
      laviniA_08653
      +1 yıl

      Hee valla sevsem de mecbur bırakıyorlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nerelisin bakım sen klavye hep sana hatalandi bugün 😂

      Yorumla
    • laviniA_08653
      laviniA_08653
      +1 yıl

      Gonyalıyık

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yakın bana Konyalı 😂

      Yorumla
  • mnays
    mnays Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 88%
    +1 yıl

    Ordu var.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ordu varsa çok yanlış yapılmış sana

      Yorumla
  • sultan081
    sultan081 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 88%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 758 cevap paylaştı.

    Hak edenler vr evet

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çokmu peki

      Yorumla
    • sultan081
      sultan081
      +1 yıl

      Az ya da çok ne farkeder

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Farkeder çok düşman daha çok sıkıntı olur ondan

      Yorumla
  • alıbuldan
    alıbuldan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 52
    +1 yıl

    Ablamı ama zor işte mecburen görüyorum

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden ablan mesela

      Yorumla
    • alıbuldan
      alıbuldan
      +1 yıl

      Anlaşamıyoruz olmuyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ondan anladım anlaşamıyorsan en güzeli

      Yorumla
  • nehir1046
    nehir1046 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 89%
    +1 yıl

    Herkesi

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Herkezimi iyi yokmu hiç

      Yorumla
    • nehir1046
      nehir1046
      +1 yıl

      Bana iyi gelene iyi olurum anlık yani

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyl gelen olmadı hiç peki

      Yorumla
    • nehir1046
      nehir1046
      +1 yıl

      Oldu sözlüm ama yeri gelir canımı sıkarsa onuda görmezden gelirim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen kimseye acimassin onu anladım yeterki uzmesinler seni 😂

      Yorumla
    • nehir1046
      nehir1046
      +1 yıl

      Yeterince çektim artık çekmeye niyetim yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzüldüm çekme bundan sonra iyi ne dusunuyosan öyle karar ver yap

      Yorumla
    • nehir1046
      nehir1046
      +1 yıl

      Aynn öyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli destekliyorum seni ☺️

      Yorumla
    • nehir1046
      nehir1046
      +1 yıl

      Saol

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    çok insan var

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Demekki herkezde böyleleri cok

      Yorumla
  • sanki_freud
    sanki_freud Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 966 cevap paylaştı.

    Genellikle herkes

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Herkezse çokmuş sende

      Yorumla
  • Nurbanu55
    Nurbanu55 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 62%
    +1 yıl

    Kendim hariç herkesi

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden herkezmi kötü sende

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Zaman zaman elbette

    1
    51 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kimler oldu peki öğretmen hanım senin görmezden geldiğin yakınlarmi arkadaşlar ya da başka bisey

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Arkadaşlarla yaşadım sanırım daha çok ama çok olmadı ya. Genelde insanlarla sorun yaşamıyorum. Anlaşamayacağımı düşündüğüm insanlara mesafe koyuyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen valla bişey solimmi çok böyle duygusal hep oluruna giden birisin tanıdım kadarıyla

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Öyleyim uyumluyumdur genelde

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Farkettim burdada öylesin ☺️

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Beni çözmüşsün tebrikler 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çözdüm seni çözdüm bayağı pozitifsin 😂 birgün görürmuyum. acaba negatif olusunu

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Görürsün bence çok merak etme😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olursa bana söyle sinirlendim diye ciddi bakım nasıl oluyosun 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahaha denk gelir illa😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fazla girmiyorum akşama bir girerrsem denk bana gelmez sen haber edeceksin 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Senden mi çıkarayım sinirimi😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benden çıkarma zaten spordan yoruldum bugün iki sole keyiflenim bana acı 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Tamam tamam keyfine bak 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen bana sinirlendinde burada sinirden catladim de anlaştık 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Denerim😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dene ama sanmam ciddi sende sinir olmaz sakinsin sen 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Aslında çok çabuk parlarım da sonra geçer. Sanaldan çok belli olmuyor tabi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben sanaldan senin böyle bir minnoş bir kız gibi görüyorum 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Birde karşımdaki kişiyle de ilgili. Ters yapan olursa ben de ters davranırım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani koruyucusun doğrumu

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Koruyucu derken

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani yanındakine diyorum anne içgüdüsü gibi korumak

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evet öyleyim. Anaç biri olduğumu söylerler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende onu dedimden sende sinir olmaz sanmam ☺️

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yok sinirlensem de öyle önemli bir durum olmaz. Çok sinirlenmem kolay olmuyor zaten. Sende öyle sinirli ciddi birine benzemiyorsun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben normal. yasantimda gülerim doğru sempatigim ama spor iş oldunda disiplinliyim hiç acımam

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Olması gereken 👍😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eminim iş konusundada sende öylesin ☺️

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evet ama genel olarak her konuda disiplinli değilim ama daha disiplinli olmayı isterdim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne konularda değilsin

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Bazen yapmam gerekeni yapmak yerine canımın istediği şeyi yapıyorum😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Mesela bakım neymiş 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Ev işlerini daha çok erteliyorum sanırım 🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Evin pismi bakım 😂 bakarım bak evine

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah yok ya pazartesi günü süpürdüm daha 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah temiz olmayan insanı sevmem öğretmen getirme beni oraya 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Ya pazartesi günü şifonyeri kurdurmaya biri geldi eve. Üstüne eşyalarımı koydum öylece duruyorlar yerleştirmedim daha. Kıyafetlerim dağınık birde biraz 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Maşallah seni alan yaşadı desene 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah napayım ya yoğun geçiyor bu ara, sıkıldım da artık bitse de gitsek modundayım😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hafta sonu rahatlarsın ama çocuklarda yoruyordur seni 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      İster istemez ama son hafta diye sınıf mevcudu azaldı. Baya rahatım okulda çocuklar yönünden 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çocuklar nasıl seviyormu seni ne diyolar okulda hocaların lakabı olur senin var mı 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Fıstık öğretmenim diyorlar 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O neden peki 😂 fıstık gibimisin yoksa

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Ya sorma bir öğrencim attı ortaya baya da sever beni. Diğerleri de ondan duydu. Arada söyleyip şımartıyorlar 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi sana fıstık dicem bundan sonra 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      😂😂 ben yatıyorum sağ ol sohbetin için. İyi geceler 🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek fıstık hocam 😂 sende saol sohbet karşılıklı kendine dikkat et iyi geceler ☺️

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Sende 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler fıstık hocam ☺️

      Yorumla
  • La_llorona
    La_llorona Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Oluyor mutlaka :d

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende kim var bakım 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Değişiyor ya. keyfime bağlı... bazen sevmediklerime , bazen sevdiklerime... bu değişiyor:d yani öyle yapmam gerekiyor.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senin kalbini kıran yaşamasin kız 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nasilda hoşuna gitti 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Yok ya ondan değil. Beni kıran kimse ölmüyor , damarlarından damar yeşeriyor ona gülüyorum 🤣🤣 zaten ölsünler demiyorum umursamıyorum ya :d

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye öyle oluyor millete şansmi veriyon kız 😂

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Yok be. o eskidendi hahah İlla şans anlamında mı kalbin hoşlandığın kişilere mi kırılır illa... Zaten hayatımda biri varken niye birine şans vereyim ki🤣🤣 Aileye ya da arkadaşlarada kırılmaz mı? 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onada kırılıyor genel zaten kim varsa gormezden geldiğin☺️

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Aynen 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
  • ɐɹznɯɔɐ
    ɐɹznɯɔɐ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok oluyo

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Mesela aile içi dışı

      Yorumla
    • ɐɹznɯɔɐ
      ɐɹznɯɔɐ
      +1 yıl

      Yani görüyorum ama takmıyorum çünkü saçma bi çoğu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bayağı saçma insanlar var sende

      Yorumla
    • ɐɹznɯɔɐ
      ɐɹznɯɔɐ
      +1 yıl

      Çıkar ilişkileri

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ona varya fitil oluyorum bu çıkar iliskilerine

      Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    ailemden bile var

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O kötü olmuş kardeşim aile önemlidir

      Yorumla
  • Devamını Gör (17)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hayatınızda görmezden geldiğiniz insanlar var mı, kimler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hayatında görmezden geldiğiniz insanlar var mı? 47 cevap verildi
Hayatınızda kimleri görmezden geliyorsunuz? 41 cevap verildi
Hayatınızda görmezden geldiğiniz birileri var mı? 40 cevap verildi
Sizinde asla muhatap almadığınız, görmezden geldiğiniz insanlar var mı? 6 cevap verildi
Hangi tür insanları görmezden geliyorsun? 49 cevap verildi
İnsanları görmezden geldiğiniz oluyor mu? 29 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨