AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Konuşmak istemediğim insanlar
En guzeli
Kendisine saygısı olmayanları
En güzeli
Evet çok var hemde baya
Sende hepsini görmezden geliyosun
Umrusamıyorum
Umursamamakta onlara çok dokunur sinir olurlar güzel yapiyosun ☺️
Negatif enerji veren herkesi görmezden geliyorum.
Ozaman çok vardır negatif veren çok oluyor
O duygu karşılıklı bende🥱
Sendede var mı çokça ☺️
Bazı saygısız insanlar.
Onlardan nedense çok var sende çok görüyorsun ozaman
Çok olduğu için görmemek mümkün değil :)
Napcan peki direk yol 😂
Ben direk umursamama moduna gidiyorum. :)
O dahami koyuyor onlara
Aynen..
Kendini düşün. Biri seni bişeyler anlatırken tınlamıyor. ya da hareketlerini önemsemiyor.
Kızmaz mısın?
Kızarım ama onlada birdaha muhattap olmam kendi açımdan
Bir başlarsam konuşmaya var ya... 😂😂
Basla bakım 😂
Profesyonel olduğum bir şey
İyi yaparım bunu
Kimlere yaptın bakım
Hak edenlere
En güzelini yaptın ozaman
Kimseyi küçümsemem , kimseyi görmezden gelmem.
Sana karşı kötü olsa bilemi
İnsanların niyetini bilemezsin. Sana karşı kötü olsa bile iyi davranmalısın ki sana kötü davrandıgı için utansın sana iyi davransın.
İnsanlıktan umudumu kaybetmedim.
Peki iyi davrandinda bile utanmayan insanlar var bunu biliyomusun aynen devam eden Cok
insanlar kötü olsa bile iyi davranmalısın. sen kendini ve kendi kalbini , kendi ruhunu biliyorsun kötüye karşı iyi ol
İnsanlık ayrı kötü insan ayrı
İnsanın özü aynıdır.
Yani sana kötülük yapan düşünen olmadi hiç
Bana zorbalık kimse yapamaz ki yapmayan çalışan çok oldu ama yapamaz o biraz .. ister😀
Ee bak demekki kötü varmış yapmak isteyen olmuş ☺️
Kötü insanlar olsa bile, sana kötü davransalar bile iyi davran☺ sana kötü davranan insana çiçek atmalısın ama mezarına çiçek atmalısın 😀😀😀hahahshjsçvçd
şaka yapıyorum tabi ki sakın öyle bir şey yapmamalısın Sen asil bir insansın kötü insanlara bile iyi davran.
Hahah bakkk sen direk öldürüruyosun maşallah var mı elimizde oldurcen bişey ortak 😂
Şaka yapıyorum😀
Her sakada bir gerçek vardır sen demekki iki dk mezara yollarsin adamı 😂
Ne alakası var😀😀hehehhe
İçime doğdu 6 his sen bence cektirmeden öldürmezsin 😂
Ben öyle birisi degilim saçmalama😀😀😀önce işkence , ederim😀😀😀
İşkence napiyon tırnakları cekiyosun 😂😂😂
😀😀hahaha of saçmalama şaka yaptım
Şaka diyosun ama kurbanların var 😂😂
Hayır saçmalama yok kurbanım 😀😀😀ahzjjxksöwçröcödçştşg
Var var 75 tane ben sayamadim 😂
😀😀tutsan 1 tane bile yoktur hahahahahahahjss
Çığlık filmini izlemissndir kesin onun gibi altından sen cikiyomussun 😂
oha bu nasıl hayal gücü 😀😎😎evet bebek o benim kskdmd
😂😂😂 koptum olabilir şu an çok masum bir yüzün var ama sende bir potansiyel var 😂
Bunu söyleyen 45.503 kişisin
hahahaj
Onların hepsi öldümü😂
Ben kimseye zarar vermem. zarar vermek istesem bunu farklı bir yolla yaparım. anlık yaparım.
Zehirliyosun yani kısa yoldan ölüm 😂
Hayır , kimseye zarar vermem. Daha farklı yoldan gidiyorum konuşarak herşeyin çözülebilcegine inanırım.
İşin şakası en güzelini yapiyosun ama genede var sende birseyler 😂
Bende bir şey olsa bile bunu bulmak için normal bir insan için çok zor
☺
Ben hissederim bulurum bana güven kork benden ☺️
Ben tanrı'dan başka kimseden korkmam.
En güzeli o işin şakası korkulacak bir tipim yok sanırım doğrumu
Kimin ne oldugunu bilemezsin
Kendimden suphelendircek şimdi beni 😂
İnsan beyni çok tuaftır ne düşündügünü kimse bilemez
☺☺☺
Ben iyi düşünüyorum hep herkesin eşit güzel olmasını isterim bak kalbim kötü olmaz
şu an peki ne dusunuyosun sen
Uykum geldi uyumayı düşünüyorum😂😂
😂 oda güzel üstünü güzel ört havalar soğuk üşütme tamam yarında seri cinayetlerini düşünürüz 😂
😂😂iyi geceler
kendine iyi bak
Sende kendine iyi bak güzel uykular ☺️
tamam yeter uzatma yat uyu😂😂😂😂
Uyucam valla spordan vücut şu an s. os verdi dinlendirmem lazım 😂 sen pek uyucaga benzemiyosun
ok uydum byy
Tamam uyu byess☺️
Ben direk silip atıyorum temiz iş
Direk siliyosun dusunmuyomusun belki bu adam olacak diye
Ben rehabilitasyon merkezi değilim adam olan zaten hayatımda durur bu her türlü ilişki için geçerli
Doğru diyosun ama sade ilişki içinde değil aile olur arkadaşlık olur onlarda var
İşte her türlü ilişki derken kast ettiğim tam olarak bunlardi
Ama senin şu ozelligin güzel kimseye değerinden fazla değer vermiyorsun helal olsun
Verıyorum ben de az enayi değilim lakin sonunda silmem gerektiğini düşünüyosam silerim sevsem de değer versem de
O bak güzel bir huy ama sonra pişman oluyolarya o değişik oluyor
Olan olsun ben pişman olmadım sildiklerimden silinecek davranışlarda bulunanlarin ne hissettiğini zerre umursamıyorum
Peki en son sildigin kişi ne kadar yakındı sana
Akrabamdi
Akrep diyosun akrabalar çok tehlikeli senin iyi olmanı istemez zaten
Naparsın onların da godu bozuk
Genel öyle ama akrabalikta bir yararı dokunani görmedim
🙂yararı boş ver zararı olmasın yeter
Zararı oluyor işte birde işi dustummu aramalari yokmu 😂
Benim bi halam var sadece bizimkilere iftira atmak istediği zaman arıyo beni açmam o yüzden telefonunu🤣
Ne gibi iftira halaya bak 😂
Her çeşit seç beğen al 🤣
Sende çökmüş dikkatli ol halandan komple uzak ol halaliktan çıkmış o 😂
Aramam sormam sülalem de görüştüğüm 4 kişi var abim annem teyzem yengem o kadar
Zaten onlar çekirdek ailen evlisin ozaman sen
Evet
Ne güzel çocuk var
Sen bakarsın dimi
Ben kendi çocuğum olsa bakarimda ne yazikki evlenmedim çocuğumda yok
Çok belli 😅dilerim hayırlı zamanda senin de olur
Olsa bir erkek isterim prens gelmesi lazım ama işte düşünsem evlenmeyi nerden belli peki
Çabaladığım insanlar var
Cabaladigin peki değiyormu
Hayır ya anlamadın. Görmezden gelmeye çabaladığım var
Cabaladigin görmezden gelmeye ama basaramiyosun ozaman
Evet zor oluyor
İşin kısası görmezden gelcekmisiz artık bütün kotulerden ☺️
Evet evet kendini bi halt sananları
Evet aynen öyle kendini halt sananlari görmezden gelmek
😇
☺️
Samimiyete inanmazsam zamanla sıkar uzaklaşırım
En güzeli bro samimiyetsiz insanlarda çoğaldı şu an
Evet birader güven yok insanlarda
Aynen hemde hiç yok
Sanırım genelde kendimi görmezden geliyorum.
Öyle yapma bence
Yapmamaya çalışıyorum
Öyle yap bence
İşe yarmaz birin kuyusun kazan kişilerden.
Onlar çok tehlikeli
Beni görmezden gelenleri
Seni görmezden gelen çok oluyor mu peki
Yok pek olmuyor
Sen görmüyorsun onları güzel buda 😂
Aslında çok çevrem yok sadece yakın olduğum insanlarla iletişim kuruyorum o yüzden pek umrumda olmuyor açıkçası
En güzeli yakininda peki oldumu hiç
Akrabalardan oluyor:)
Onlar zaten iyiliğini istemez emin ol 😂
Aman aman gölge etmesinler başka ihsan istemez😄
Ederler onlar istemese de kendilerini o mertebede görürler düşün akraba bunlar 😂
Kim napıyosa kendine ya uzak durmak en iyisi
Bencede uzak dur sallama onları
var evet
Hayatında kimler mesela onlardan olan
Cahiller
Cahil insan çok onları zaten duzeltemessin
Düzeltmeye çalışmıyorum uzak duruyorum. Soru da zaten görmezden geldiğin kişilerdi
Öyle ama cahil kolay düzelmez ki çok olduğu için sen ne desende aynı dedini tekrarlar
Abi nasihatin için teşekkür ederim ama bende zaten biliyorum düzeltmeye çalışmıyorum dedim
Tamam bende bişey demedim düzelmez dedim ne demek rica ederim ☺️
Bana ne yapacağımı söyleyenleri görmezden gelirim
Sana ne yapcani söyleyenler oldumu peki
Oldu ve bende görmezden geldim
Çok güzel yapmışsın sevindim senin adına ☺️
Teşekkür ederim
Rica ederim 😊
hayıryok
Tamam
Başı boş gezen herşeye burnunu sokan insanları
Çokmu geldimi böyle insanlar başına peki
Egoist insanlari
var mı çevrende peki
Var ve genelde muhatap olmuyorum.
Çokmu sinsiler peki
O kadarını farkedecek düzeyde diyalog kurmadım
Anladım ama iyi yapiyosun
Çok kisi var
Mesela yakınların mi yoksa uzaktakilermi
Uzaktakileri neden takayım
Yani uzaktan olan arkadaş akraba o
Gereksizleri
En güzeli gereksizler görmezden gelmek
Akraba bağı olan gerkesi
Akrabaların sanırım tehlikeli
Saygisiz insanlar kesinlikle
Çokmu saygısız davranıyorlar sana
Artik davranmalsrina jzin vermiyorum diyelim
En güzelini yapiyosun öyle devam etmelisin
Elbette
Yakınlarınmi yoksa sana uzak kisilermi
Yakından da uzaktanda
Anladım en güzelini yapiyosun ozaman
Var, soğuduğum kimseyi gözüm görmez.
Çokmu soğuduklarin yakınındami uzagindami
Hergün çevremde olanda var, yılda bir kere anca karşı karşıya geldiğimde var
Sinirleniyorlarmi peki görmezden gelince bunlar 😂
Ne hissettiklerini , ne tepkileri olduğunu bilmiyorum ki 😂 umrumda da değil açıkçası
Verir onlar tepki sana vermese bile en yakınına söyler emin ol 😂
Konuşsunlar amann
😂 sevdim seni umursamiuosun öyle kişileri
Öyle olmak gerek 😌
Yani belli aslan burcumusun sen
Ayıp yahu belli değil mi be burcu olduğum jdjdj
Kullanıcı ismin senin burcun ok ama aslan gibi konuşuyon 😂
Allah korusun iyi ki aslan değilim
Neden ben aslan değilim ama sevmiyosun aslanları 😂
Aslanlar egoisttir ki benim en nefret ettiğim karakteristik özelliktir.
Sen oğlaklarida sevmezsin 😂
Onlarla bi sıkıntım yok djdn
Ben oğlagim olmasın zaten 😂
Var olmazmı
Yakınlarınmi uzak kisilermi
Yakınlarım
O kötü ne tarz insan bunlar
Ya kendini östün gürenler ben farklıyım şeklinde bir sürü şey anlat anlat bitmez
Kendini üstün görenler zaten değişik gülüyorum onlara her insan aynıdır bana göre var onlardan çok heryerdeler
Ya bende gülüyorum ve hiç umursamıyorum zaten
En güzelini yapiyosun bu özelliğin güzel bak senin
Aynen
☺️ kendine güzel bak
Tamam teşekkür ederim 😊
Rica ederim ☺️
Var tabi..
Kimler mesela
Mahalleden birileri
Naptilar sana
Baya var.
Görmezden geliyosun sende ozaman
Siliyorum direk
En güzeli yakininda olan oldumu peki
Maalesef
O daha kötü işte
Evet
Sende benim kafadasin ozaman ☺️
Çok var öyleleri
Sen napiyosun peki öyle kişilere
Görmezden gelmex en guzeli
Ama gelincede anliyolar soruyolar neden geliyosun diye
Nedenini söylerim açk açık
Dobra kızsın güzel sevdim seni
😶🌫️😶🌫️
☺️☺️
Mantıksız insanları
Mantıksız insandan gereğinden fazla var
Çoook fazlaca var
Ozaman senin hayatında çok kötü kişilerde vardir
Yoo keyfim görmezden gelmek istediklerini görmezden geliyor o kader
Anladım peki ne kadar yakınlar sana bu kişiler
Yakın değiller ben bi insanı başında sevmeyince full gıcık gidiyorum ya
O daha kötü belki iyiyse peki sevmedin insan nasıl. oluyor
İyi insan kendini belli eder
Ediyor zaten ama iyi gorunen tehlikelerde var
Onuda çözüyoruz artık müneccim olduk
Çözüyorsan güzel bak ben çözemezsem benimkileride çöz ☺️
Var, sevmediklerim.
Çokmu peki yakinmi
Artık diyaloğum yok bitirdiğim için iletişimimi ama denk geldiğim için öfkem dinmiyor jdjd
Çok değil 1-2 kişi.
Goruyomusun hiç peki onları ya da ne yaptıklarını duyuyomusun
Aynı okuldayız
Ozaman işi kötü habire karşılasirsiniz
Evet
Dikkatli ol ozaman sıkıntı çok olur ☺️
Yok.
Hiç olmayan bir kişi sensin ☺️
Mutlaka
Hayatında çok ozaman
Hayatımda değil hayatın içinden insanlar
O daha kötü ozamab
Neden? Sadece kendi isteklerinde insanlarla denk düşmek aynı iş ortamında bile olasılığı yok hem bana zararıda yok bana ne yani
Zararı bir zaman olur o kişilerin ama soleyim
Aynı ortamda kalmaya maruz bırakılırsa evet ama uzak durmak benim elimde
Sen dursanda onlar durmuyor sıkıntı burada zaten
Senin hayatın karışık heralde ben yok diyosam yoktur
Yok ben karışıklığa izin vermem direk yol veririm sıkıntıya sıkıntılı oldumda zaten sporum bana iyi geliyor
Oky
☺️
Tüm aç erkekler
Neden tüm genel yaydin peki
Genele mi yaydim aç olan herkesi görmüyorum
Nerde aç erkekler gördün sen peki
Gördüğün kaç kişi desek daha iyi 🤣
Fazla yokmuş 😂
Hiç olmadı nedenini bende bilmiyorum :/
İlginç herkezde bir tanede olsa olur
Oksijeni israf edenleri
Güzel cevap
Bu soru tam benlik
Ev sahibim 🤷♂️😈
Ne yapiyoki ev sahibin erkendenmi kira istiyor
Keşke istese durmadan muhabbet etmeye çalışıyor sıkıldım adamdan kaçmaya çalışıyorum
Neymiski o adam sebep ne muhabbet etmesinin amacı
Adam feto yüzünden atılmış albay bitmedi aksiyonları 🤷♂️
Çoğu dışarda ama nedense üstleri dışarda fakirleri içerde
Aynen öyle
Fikir danışmadan fikrini söyleyenleri
Değişikmis görmezden geldiğin kisi
umursamayan
Umursamaz insan zor
Yalancılar ı
Onlara bende deli oluyorum
Bir kişi var
Azmis sende
Yanlış yapanı
Yanlış yapan genelde çok oluyor sendede ozaman çoktur
Bazı arkadaşları
Az sende ozaman
Ney az
Yani görmezden geldiğin kisiler
Evet
Bazı karaktersiz insanları...
Karektersizmi sadece
Beni de görmezden gelen insanlar~
Senide sen napiyosun peki
Anlamadım
Seni görmezden gelenlere napiyosun yazcaktim klavye işte ☺️
Ben de görmezden geliyorum 😀👍
Sevmedikleri mi ama değilmi 😂
Kardeşim şu klavye'yi bi düzelt ya 🤣
Valla otamatik dolduruyor ondan sevmediklerini ama değilmi dedim idare edeceksin klavyeyi 😂
Hee valla sevsem de mecbur bırakıyorlar
Nerelisin bakım sen klavye hep sana hatalandi bugün 😂
Gonyalıyık
Yakın bana Konyalı 😂
Ordu var.
Ordu varsa çok yanlış yapılmış sana
Hak edenler vr evet
Çokmu peki
Az ya da çok ne farkeder
Farkeder çok düşman daha çok sıkıntı olur ondan
Ablamı ama zor işte mecburen görüyorum
Neden ablan mesela
Anlaşamıyoruz olmuyor
Ondan anladım anlaşamıyorsan en güzeli
Herkesi
Herkezimi iyi yokmu hiç
Bana iyi gelene iyi olurum anlık yani
İyl gelen olmadı hiç peki
Oldu sözlüm ama yeri gelir canımı sıkarsa onuda görmezden gelirim
Sen kimseye acimassin onu anladım yeterki uzmesinler seni 😂
Yeterince çektim artık çekmeye niyetim yok
Üzüldüm çekme bundan sonra iyi ne dusunuyosan öyle karar ver yap
Aynn öyle
En güzeli destekliyorum seni ☺️
Saol
Ne demek
çok insan var
Demekki herkezde böyleleri cok
Genellikle herkes
Herkezse çokmuş sende
Kendim hariç herkesi
Neden herkezmi kötü sende
Zaman zaman elbette
Kimler oldu peki öğretmen hanım senin görmezden geldiğin yakınlarmi arkadaşlar ya da başka bisey
Arkadaşlarla yaşadım sanırım daha çok ama çok olmadı ya. Genelde insanlarla sorun yaşamıyorum. Anlaşamayacağımı düşündüğüm insanlara mesafe koyuyorum
Sen valla bişey solimmi çok böyle duygusal hep oluruna giden birisin tanıdım kadarıyla
Öyleyim uyumluyumdur genelde
Farkettim burdada öylesin ☺️
Beni çözmüşsün tebrikler 😂😂
Çözdüm seni çözdüm bayağı pozitifsin 😂 birgün görürmuyum. acaba negatif olusunu
Görürsün bence çok merak etme😂
Olursa bana söyle sinirlendim diye ciddi bakım nasıl oluyosun 😂
Hahaha denk gelir illa😂😂
Fazla girmiyorum akşama bir girerrsem denk bana gelmez sen haber edeceksin 😂
Senden mi çıkarayım sinirimi😂😂
Benden çıkarma zaten spordan yoruldum bugün iki sole keyiflenim bana acı 😂
Tamam tamam keyfine bak 😂
Sen bana sinirlendinde burada sinirden catladim de anlaştık 😂
Denerim😂
Dene ama sanmam ciddi sende sinir olmaz sakinsin sen 😂
Aslında çok çabuk parlarım da sonra geçer. Sanaldan çok belli olmuyor tabi
Ben sanaldan senin böyle bir minnoş bir kız gibi görüyorum 😂
Birde karşımdaki kişiyle de ilgili. Ters yapan olursa ben de ters davranırım
Yani koruyucusun doğrumu
Koruyucu derken
Yani yanındakine diyorum anne içgüdüsü gibi korumak
Evet öyleyim. Anaç biri olduğumu söylerler
Bende onu dedimden sende sinir olmaz sanmam ☺️
Yok sinirlensem de öyle önemli bir durum olmaz. Çok sinirlenmem kolay olmuyor zaten. Sende öyle sinirli ciddi birine benzemiyorsun
Ben normal. yasantimda gülerim doğru sempatigim ama spor iş oldunda disiplinliyim hiç acımam
Olması gereken 👍😅
Eminim iş konusundada sende öylesin ☺️
Evet ama genel olarak her konuda disiplinli değilim ama daha disiplinli olmayı isterdim
Ne konularda değilsin
Bazen yapmam gerekeni yapmak yerine canımın istediği şeyi yapıyorum😂
Mesela bakım neymiş 😂
Ev işlerini daha çok erteliyorum sanırım 🤭
Evin pismi bakım 😂 bakarım bak evine
Hahah yok ya pazartesi günü süpürdüm daha 😂😂
İnşallah temiz olmayan insanı sevmem öğretmen getirme beni oraya 😂
Ya pazartesi günü şifonyeri kurdurmaya biri geldi eve. Üstüne eşyalarımı koydum öylece duruyorlar yerleştirmedim daha. Kıyafetlerim dağınık birde biraz 😅
Maşallah seni alan yaşadı desene 😂
Hahah napayım ya yoğun geçiyor bu ara, sıkıldım da artık bitse de gitsek modundayım😂
Hafta sonu rahatlarsın ama çocuklarda yoruyordur seni 😂
İster istemez ama son hafta diye sınıf mevcudu azaldı. Baya rahatım okulda çocuklar yönünden 😂
Çocuklar nasıl seviyormu seni ne diyolar okulda hocaların lakabı olur senin var mı 😂
Fıstık öğretmenim diyorlar 😂😂
O neden peki 😂 fıstık gibimisin yoksa
Ya sorma bir öğrencim attı ortaya baya da sever beni. Diğerleri de ondan duydu. Arada söyleyip şımartıyorlar 😂
İyi sana fıstık dicem bundan sonra 😂
😂😂 ben yatıyorum sağ ol sohbetin için. İyi geceler 🤗
Ne demek fıstık hocam 😂 sende saol sohbet karşılıklı kendine dikkat et iyi geceler ☺️
Sende 😂
Tskrler fıstık hocam ☺️
Oluyor mutlaka :d
Sende kim var bakım 😂
Değişiyor ya. keyfime bağlı... bazen sevmediklerime , bazen sevdiklerime... bu değişiyor:d yani öyle yapmam gerekiyor.
Senin kalbini kıran yaşamasin kız 😂
🤣🤣
Nasilda hoşuna gitti 😂
Yok ya ondan değil. Beni kıran kimse ölmüyor , damarlarından damar yeşeriyor ona gülüyorum 🤣🤣 zaten ölsünler demiyorum umursamıyorum ya :d
Niye öyle oluyor millete şansmi veriyon kız 😂
Yok be. o eskidendi hahah İlla şans anlamında mı kalbin hoşlandığın kişilere mi kırılır illa... Zaten hayatımda biri varken niye birine şans vereyim ki🤣🤣 Aileye ya da arkadaşlarada kırılmaz mı? 😅
Onada kırılıyor genel zaten kim varsa gormezden geldiğin☺️
Aynen 😄
☺️
Çok oluyo
Mesela aile içi dışı
Yani görüyorum ama takmıyorum çünkü saçma bi çoğu
Yani bayağı saçma insanlar var sende
Çıkar ilişkileri
Ona varya fitil oluyorum bu çıkar iliskilerine
ailemden bile var
O kötü olmuş kardeşim aile önemlidir