Sizinde asla muhatap almadığınız, görmezden geldiğiniz insanlar var mı?

Polemik kavga kötülük sevmiyorum biriyle muhatab olacaksanız buna değmeli ki ben iletişim kurayım enerjimi vereyim seviyesi düşük insanları seviyesine inemem iletişim kurmak bı enerjidir ben görmez den gelmeyi tercih ediyorum.. polemikler bana hep çirkin gelmiştir adam karısını aldatıyor diyelim kadın diğer kadınla kavga etmek istiyor yahu senin muhatabın kim? Eşin

Güncellemeler
5 ay
Doğru ilişki iki bekar kişinin saygı güven sevgi dürüstlük ile birlikte olmasıdır evli insanlarla olmak hep çirkin gelmiştir tasvip etmiyorum
Sizinde asla muhatap almadığınız, görmezden geldiğiniz insanlar var mı?
Cevapla