İnsanları küçümseyen statü olarak iyi yerlere gelmiş insanların buna hakkı var mı sizce?

Genelde çoğu İnsan tanıyorum kariyer sahibi ve kişilikli bireyler ama kendınden alt statü sahibi insanları küçümseyen insanlar deyiller ego meselesi bence siz ne düşünüyorsunuz

İnsanları küçümseyen statü olarak iyi yerlere gelmiş insanların buna hakkı var mı sizce?
Cevapla