Mesela 60 ile atanan tıbbi sekreterler devlet sırf seçim var diye üstten üstten alakası olmayan herkesi devlete atıyor torpille bir yerlere gelenleri demiyom bile
Balon görseli çok şey anlatıyor 🎈 Hak etmediği konumda insanlar kesinlikle oluyor. Torpil, güçlü çevre, manipülasyon, duygusal sömürü… Hepsi devreye giriyor. Özellikle ilişkilerde ve iş hayatında bu çok can yakıyor 😔
Ama unutma, biri hak etmediği yerde diye senin değerin azalmıyor. Sen kendi duruşunu, emeğini, karakterini koruduğun sürece uzun vadede kazanan taraftasın 💪✨ İçinde öfke birikiyorsa bunu kendine dönük yıpratıcı hale getirmemeye çalış. Odak noktan hep “Ben neyi güçlendirebilirim?” olsun 💜