Sadece mesleki anlamda düşünmeyin, sosyal ilişkiler içinde de hak etmediği konumda olan insanlar olduğuna inanıyor musunuz?
Kendi düşüncem, bu kadar çarpık ilişkilerin olduğu bir toplumda bir çok insanın hak etmediği konumu işgal ettiği yönünde 🙃

Sadece mesleki anlamda düşünmeyin, sosyal ilişkiler içinde de hak etmediği konumda olan insanlar olduğuna inanıyor musunuz?
Kendi düşüncem, bu kadar çarpık ilişkilerin olduğu bir toplumda bir çok insanın hak etmediği konumu işgal ettiği yönünde 🙃

Evet şimdi şöyle ki konum olarak siyasette baktığın zaman hak etmediği yerlerde çok insan var. Bu insanlar eliyle alıp oraya koyuluyor hiçbir bilgisi olmadan. Sonra da bunun zararı hepimize dokunuyor milletçe. İçişleri olsun, eğitim olsun, sağlık olsun ülkemiz çok zarar gördü bu durumdan. İçimizde de yeri hak etmeyen insanlar var. Fazla değer verdiğimiz herkesten önemli gördüğümüz insanlar bir süre sonra bizi görmezden geliyor. Verdiğimiz değeri alamadığımızı hissettiğimizde çok fazla yükseklere taşıdığımızı görüyoruz. Bu gibi insanları silmek için elimizden geleni yapmalıyız. İçimizdeki merhamet duygusundan dolayı insan sevgisinden dolayı da yapamıyoruz da işte becermeye çalışacağız.
O kadar çok ki.. İş hayatında zaten bir sürü.. Sosyal hayattada mevcut ama gereksizler attım.. Ama kardeşim var mesela.. O konumu hak etmiyor ama işte onu atamıyorum arkadaş.. Annemle babama sitemleriimi yolluyorum :))
Ahshdhfhf kardeş de atılmaz zaten
O kadar emin olma.. Halamlar bile bana yeter artık toplama diyor... Arkadaşlarım akrabalarım bile kızıyor.. Bencilliğin kitabı yazılsa onsozunu yazar ama işte ne yapacaksın.. İşin komik tarafı sorunun tam karşılığı biri.. Hayatta harika yerlerde statu olarak maddi olarak ama tamamen boş.:))
Teşekkür ederim :)) ilk defa kardeşimden bir şey kazandım
Kesinlikle var.. Birçok insanın imrendiği, istediği, umut ve hayal ettiği insanla beraber olup da hala kıymet bilmeyenler var.. Başlarını çok defa taşlara vuracaklar da iş işten geçmiş olacak..
Allah onları ıslah etsin zaten... Allah bildiği gibi yapsın onları... Kıymet bilmez enayiler 🤦🏻♀️
Islah etmesin.. O insanları mumla aratacak insanlarla karlılaştırsın ama ellerinde mum dahi olmasın..
Ay ben beddua edemiyorum yine de ya... Allah'a havale etmek en güzeli
Teşekkür ederim..
Rica ederim 😊
Valla azıcik çevremize bakarsak o kadar doğru ki kimisi çalışıyor çalışiyor hep aynı yerde kimisi hiç bir şey yapmadan orada kimisi seviyor değer veriyor aldatılıyor kimi ailelerde evlat kayırma var kimi insanlar ne kadar iyi olursa olsun cezalandırıliyor suçsuz insanlar öldürülüyor doğruyu öğretmek isteyenin ya da güzel işler yapmak isteyenin önü kesiliyor vasıfsız insanlar öne çıkarılıyor mesela bunu her şey için söyleyebiliriz dandik bir marka sadece adı var diye tercih ediliyor doğru olanı yapan dokuz köyden kovuluyor iyi ya da kötü çoğu insan marka ülke duygu başarı... doğru yerde değil
Cevap
19Cevap
Tabii ki var, kesinlikle. Kızılcık Şerbeti dizisinde de görmüştüm, kağıt toplayan bir adamın muazzam bir sesi vardı lakin hak ettiği yerde değildi. Sesi olmayanlar da şarkı söylüyor, dünyanın parasını alıyor. Bazıları ailelerinin adından ötürü torpilli, hayat onlara kolay, adam hiçbir şeyi beceremiyor lakin bilmem kimin yeğeni, bilmem kimin çocuğu olduğu için masa başında tembel tembel bir halta yaramadan parasını alıyor.
var. yalnizca mesleki ya da sosyal anlamda dusunmuyorum, bazi insanlar ebeveyn olmayi bile hak etmiyor. bazi insanlar bu kadar dusunceli anne babalarin cocugu olmayi hak etmiyor. bazi insanlar kazandigi parayı, sahip oldugu bos vakti hak etmiyor
Hiçbir zaman insanların kişisel ya da toplumsal bilgilerine ölçüt olarak karşıt olmadım, işleri, yaşantıları, fikirleri, yaşam felsefelerine de saygılıyım yeter ki eldeki sonuçlar menfaatlere dayalı olmasın
Hocam maalesef 😂😂
ilk ve orta Okul yıllarım da sınıf arkadaşlarım ile en sık yaşadığım diyaloglarımdı silgi ver, fazla yazılı kağıdı var mı, kırmızı kalem ver, kalem tıraş ver... Lise de nerde ise kimseye beni muhtaç etmeden her ihtiyacımı kız arkadaşım "eşim" karşıladı okul kantini, kafe, sinema, gezme...
Bu soru bana göre oldukça subjektif çünkü kişinin bir konumu "hak edip etmediği" tamamen kişisel değerlendirmelere, toplumsal normlara ve o kişinin başarı ölçütlerine göre değişebilir. Bazı insanlar, yetenekleri yerine ilişkileri veya diğer faktörler sayesinde daha üst pozisyonlara Bazıları da emek vererek istediği konuma gelebilir. Aslında tamamen göreceli bir konu.
Mesela bazı devlet başkanları var bulunduğu konumu hiç hak etmiyor
İsim vermeyeceğim ama şu an bu sorunun sahibi olabilir bu kişi
Ama isim veremem🤣🤣😂🤨🤣
Sonuna kadar hak ediyor sorunun sahibi akdmfk
Etmiyor banane 🧐😂😂🤣
Düşmancım bizim savaş ne zaman son bulacak😂🤣
Sen pes ettiğinde 🙃
Sence ben pes edermiyim 🤪🤪🤣🤣🤣🤣
Sen pes et?🤣
Namümkün 😂
O zaman savaşa devam edeceğiz
Sen devam edersen kontra garanti bende devam ederim
Böyle bilge bir düşman her zaman denk gelmiyor kusura bakmayacaksın🤣😂
O kadar bilge ki pehpeh 😂😂
Bilge olmadaydın
Hürrem sultan gibi strateji sahibi olmazdın
Sen ki Hakanlar hakanı hükümdarlara taç giydiren 7 iklim felan işte öyle birşrydi 🤣🤣🤣😂
Hürrem benim getir götürümü yapardı bence 😂
Ooooo ooooo oooo bak bu daha iyiydi
E şimdi ben seninle düşmanlık etmeyeyimde kimle edeyim
Olmaz düşmanlığo bitirmeyelim
İyisin iyi maşaallahın var
Ben bilgisizim benide idare et işte sayın düşman sultan🤣😂
Ahdjfjf sen adamı suya götürür susuz getirirsin gibi de hayırlısı ajfjgk
Bak sen ya devlet büyüğüsün lütfen biraz kelimelere dikkat mi etsen koskoca sultansın sen 🤦♂️🤣😂
Ben zeki ve bilgili birisi değilim
Sen varya abowww🤪😂🤣😂🤣
Bunlar ikiye ayrılırlar:
hakettiğinden aşağı bir mevki de olanlar;
hakettiğinden yüksek bir mevki de olanlar diye.
Tam olarak maalesef
Bilenlerin sesi çıkmayınca bilmeyenler adam yerine konuyor.
İş hayatında da böyle, sosyal yaşamda da.
maalesef öyle gerçekten
Binlerce örnek verebilirim buna. İşte terazi bozuk diye buna diyorum. En basit en güzel insanlar en berbat insanların toprağında solmuş bir çiçek misali kurtarılmayı bekliyor mutsuz yaşam sevin ci yok, ve daha si.
Balon örneğin tam benim birçok kişiye yapmak istediğim durum iğne batırmak istiyorum
Batır gitsin sjdjjf
Ailedeki bazı evlatların bazısından üstün tutulması gibi..
Ben biraz üstün tutuluyorum hakkım da olduğunu düşünüyorum mesela 🙃 bunu ablamlar ve abim de yapıyor aynı şekilde ama...
Bazen kıskançlıklar yüzünden de haksızlıkmış gibi görülebiliyor dışarıdan bakınca 🙃
Ben ailenin en güzel ve en iyi kızı olmama rağmen (herkes farkında) hep üstüme gelip beni disladilar depseryana girdim 2-3 yıl düşün yani (biraz narinim tabi)
Bulunduğu konumu hak etmeyen çok fazla insan var. Hem olumlu, hem olumsuz anlamda. Çünkü hayat adil değil bebeğim 🙃
Liyakat ın esas alınmadığı bir memlekette kimlerin bulunduğu konumu hakkettiğini söylemek bana doğru gelmiyor
Hakettiğinden yüksekte olanlar o kadar fazla ki nefret edilesi bi durum 🙄
Çok kişi var ama buna takılarak zaman kaybetmemeyi öğrendim
Hemen hemen her anlamda bu sorun mevcuttur
Maalesef kankacım maalesef
Ben hak etmiyorum mesela :)
Daha iyisini mi hak ediyorsun 🙃
Hayır. Genel olarak hak etmiyorum :D
Umarım hak ettiğini bulursun ne diiiiim 🙃
Sensin beddua hıh
Ahsjfjf beddua değil dua bu bir kere 😂😂
Kime göre ya hahaha
Bana göre hahahdhdjfj
kime göre değişir tabi bu durum
Genele göre 🙃
Varlar keşke olmasalar.
O noktada olmasalar en azından
I agree with you Lulu 👍
Yüzde 90 öyle zaten
Sayisal deger olarak baksak %70 i gecer
Katılıyorum.
Balon çok.
Tabii ki var olmaz mı
Daha iyi konumda olabilirdim
Hala olabilirsin
21 yaşına giriyorum zor gibi
21 daha başlangıç şekerim, ben o yaştan sonra çoğu şeyi kattım kendime 🤷🏻♀️🙃
Ne kattın mesela
Değerimi belirleyenin kendim olduğu fikrini kattım mesela... Çok sıradan bir iş yapsam dahi onda uzman olmayı kattım. Bu sayede tercih edilen değil tercih eden konumunda oldum çoğu noktada 🤷🏻♀️ her şey kendi isteklerime dayalı 🙃
Tercih eden konumda olman için kadın olman yeterli zaten,
Şimdi yüksek yerlere gelmek için uğraşıyorum başaramazsam hayatıma son veririm ama olsun denemek güzel şey
O iş hiç de öyle değil işte... Asıl kadın olduğun için sosyal hayatta da formal hayatta da sorunlarla uğraşıyorsun sürekli. Birkaç dişiliğini kullanan yüzünden kişiliğini kullanan kadınlara ayıp etmeyin artık bu şekilde
Dediğin doğru olabilir ama az önce, tercih eden taraf ben olurum dedin ya, işte ben kimsenin seçeneği olmayacak kadar yüksek yerlere gelmeye çalışıyorum, yalnızlık yanlış kişiyle olmaktan iyidir
Tatlım o söylediğim sadece sosyal yaşam için değil iş yaşamı için de aynı zamanda 🤷🏻♀️ nasıl bir hayatın olacağına tabi ki kendin karar vereceksin ama bunu yapabilme hakkını da kendin eline alacaksın, kimse altın tepside sunmuyor 🙃
Sen ne iş yapıyorsun ki?
Öğretmenlerin %85'i ve çoğu ünlü kişilik
Tonla. Dünya bu konuda hiç adil bir yer değil
Çok var
illaki var, hayat bu
O kadar çok kiii
Var evet
Var evet
Varr
Çok var maalesef
elbette var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?