Sence bulunduğu konumu hak etmeyen insanlar var mı?

Sadece mesleki anlamda düşünmeyin, sosyal ilişkiler içinde de hak etmediği konumda olan insanlar olduğuna inanıyor musunuz?

Kendi düşüncem, bu kadar çarpık ilişkilerin olduğu bir toplumda bir çok insanın hak etmediği konumu işgal ettiği yönünde 🙃

Ufak bir iğneyle havasını almak lazım bazı kimselerin 🙃
Ufak bir iğneyle havasını almak lazım bazı kimselerin 🙃
Sence bulunduğu konumu hak etmeyen insanlar var mı?
Cevapla