İnsanlara iyi davranınca neden herşeyi kendilerin de hak görüyorlar?

Karşımda ki melekte olsa haddimi bilirim. İlla soğuk ve suratsız mı olmalıyız saygı beklemek için?

İnsanlara iyi davranınca neden herşeyi kendilerin de hak görüyorlar?
Cevapla