Şu hayatta iyi olduğum hiçbir şey yokmuş, amaçsız, bırak başkasını kendine bile bir şey katamamış birisi gibi ihssediyorum?

Bu hislerim o kadar baskın ki; hayatımın her noktasında karşıma çıkıyor. Hiç arkadaşım yok öncelikle, olan arkadaşlıklarım da hep çıkar üzerine kurulmuş.
Önceden bu tarz insanların hayatlarını okuduğumda bile çok garip hissederdim fakat şimdi ben de boşluğun içinde yüzüyormuş gibiyim. Neden böyle
Şu hayatta iyi olduğum hiçbir şey yokmuş, amaçsız, bırak başkasını kendine bile bir şey katamamış birisi gibi ihssediyorum?
Cevapla