Bu duygu durumu normal mi? Yaşı benden büyük olanlara soruyorum?

İlişkilere inancım kalmadı , öfke ve nefret doluyum. Herkesin sözü yalanmış gibi ve çıkarcı geliyorlar..

Bu duygu durumu normal mi? Yaşı benden büyük olanlara soruyorum?
Cevapla