27 yaşındayım ama yaşıtlarım gibi hissetmiyorum yaşıtlarım kaç yaşında hissediyor?

27 yaşındayım ama hep ailemin yanında kaldım kuzenlerim kardeşlerim dışarıda üni okudular kendilerine bakıyorlar ve çok farklıyız. Ben günlere gezmelere gittiğim için kadınsı bir hal aldım gibi onlarla oturup kalkmasını ağırlamasını yaşlılarla anlaşmasını biliyorum temizlik yemek sunup bunlar benim sorumluluğum ama onlar takılmıyorlar bile bu zinciri de kıramıyorum. Öyle anlatmak istedim kxndkd ne yapacağımı bilmiyorum ama bilirsem yapabilir miyim orasında sıkıntı
27 yaşındayım ama yaşıtlarım gibi hissetmiyorum yaşıtlarım kaç yaşında hissediyor?
Cevapla