Üni deki insanlar çoçukta geliyor acaba ben yaşıma göre olgun muyumda böyle hissediyorum?

1. sınıfım 19 yaşındayım sınıfta 17,18,19,20 hatta 27 yaşında bile kişiler var her neyse 27 yaşındaki kişi hariç hepsi ergen çoçukça geliyorlar ilk hafta diye ders işlenmiyor bi kafeye bi yere gidyoruz hemen yapılarını belli ediyorlar

Üni deki insanlar çoçukta geliyor acaba ben yaşıma göre olgun muyumda böyle hissediyorum?
Cevapla