Diyelim ki hiç affedilebilir bir yanı yok.. nereden tutsan orada elinde kalıyor. Affedici olup devam mı ederdin? Yoksa affetmeden önce kendince ceza mı verirdin?

Diyelim ki hiç affedilebilir bir yanı yok.. nereden tutsan orada elinde kalıyor. Affedici olup devam mı ederdin? Yoksa affetmeden önce kendince ceza mı verirdin?

Affedilmeyecek yanı varsa onun üstünde düşünmem bile. Bunu kibir olarak demiyorum ama yanlışını gördüğüm bir insanı anında silerim. Hatalarla yola devam edemeyecek kadar yorgunum artık
Cevap
6Cevap
Affediciyim kendime yük etmeyi sevmiyorum...
Ortada affedilmeyecek kadar büyük bir şey varsa affetmem. Fakat ufak tefek şeyler konusunda birkaç sene trip attıktan sonra affederim. :D
Affedici yimdir, cezalandırmak hele ki ilişkilerde kesinlikle yapmayacağım bir iştir
Affediciyim ama duruma göre cezalandırma da yapabilirim.
Normalde affedici birisiyim fakat yapılan hata burada çok önemli bir etken.
Affedici birisiyim sırf Allah rızası için affederim ama uzak dururum..
Lanet olsun içimdeki insan sevgisine
Ceza vermem, tavrımı koyarım.
Kişi kendini affedebiliyorsa ne ala.
Affetmemde cezalandırmamda uzak tutarım kendimden.
İhanet hariç her şeyi affederim
Affediciyim ama duruma göre o da.
Affetmem. Kendi haline bırakırım.
Çabuk affederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?